Politie/justitie/gevangeniswezen/verantwoord ?
In april 2007 aangehouden voor het stelen van een computer , echter MIJN eigen computer .
Nooit de aankoop bewijzen /factuur mogen voorleggen .
Aangehouden en in een politiecel geslagen en tevens al mijn medicatie afgenomen . Onverantwoord ! Bij de onderzoeksrechter verschenen zonder één woord te mogen zeggen .
Zonder dat ik mijn twee handelszaken mag verder delegeren .
Resultaat , werknemer vind zijn baas niet en gaat op eigen initiatief naar de vakbond .
De vakbond verteld deze man , geen probleem , we stappen onmiddellijk naar de rechtbank en laten uw baas in kortgeding voorkomen ??? Resultaat , juist , bij verstek veroordeeld .
Ook in deze periode geen enkele factuur meer kunnen betalen . Resultaat , hoogstwaarschijnlijk enkele bezoeken gekregen van een deurwaarder en of de wijkagent .
Niemand te vinden dus ambtelijk geschrapt in de bevolkingsregister met alle gevolgen van dien . Doordat ik niet meer kon werken kon ik ook geen investeringen meer doen en kreeg ik van de belastingen dan ook een serieuze aanslag op de winsten van het laatste aanslag jaar dat ik nog KON werken .Nog controles gekregen van andere organisaties telkens gevolgd met een aanklacht bij de rechtbank doordat ik niet aanwezig kon zijn . Nu krijg ik de ene rekening achter de andere zonder dat voorlopig stopt met boeten en gerechtskosten . Ik heb er ook geen enkel zicht op . Is dit justitie ? Nu de politie . Deze onschendbare mensenhaters zullen even mijn moeder inlichten . Waarom , ik ben een aardig pak ouder dan 18 . Op mijn knieën gesmeekt deze vrouw er buiten te laten uit schrik dat deze het niet zou kunnen verwerken . Resultaat , de politie aanstonds naar mijn moeder gesneld !!! U raad het resultaat , deze magnifieke vrouw heeft het niet overleefd ! En ik mocht of kon de begrafenis NIET regelen laat staan aanwezig zijn .
Ik was nog steeds opgesloten . Ook is de politie ijverig blijven zoeken naar nog meer aantijgingen , zo heeft de politie mij nog enkele feiten ten laste gelegd zonder enig bewijs te leveren . OA , het plegen van een telefoongesprek ! Het gebruik van een scheldwoord ! en nog enkele zaken waar ik zelfs geen weet van heb en gepleegd terwijl ik vastzat !!! Kan men hiervoor mensen opsluiten ? En echte gangsters laat men gaan ? Nu het gevangenisbeleid , hier hou ik nog steeds trauma’s aan over . Het is een ware foltering . Met drie tot acht mensen op één cel . Geen eten of drinken , geen TV geen zeep of scheergerief , geen medische zorgen zonder dat men zich hierin blauw betaald . Wat me opviel was het zeer grote aantal onschuldigen en onnodig opgeslotene . Hiervoor natuurlijk klacht ingediend bij alle mogelijke instanties . Alleen het Comité P heeft geantwoord , namelijk : Indien U ons nog brieven stuurt zullen deze niet beantwoord worden ?!? Deze strijd moet ik verplicht staken door gebrek aan financiële middelen . Het lijkt toch zinloos een strijd te leveren tegen onschendbaren . Mijn conclusie : Onze economie is ten dode opgeschreven door politie en justitie , deze organisaties zorgen alleen maar voor hun eigen loon .