A8 op basis van gedeeltelijk onleesbare brief

Arkan
Topic Starter

Re: A8 op basis van gedeeltelijk onleesbare brief

#31 , 03 sep 2010 19:41

Normaal wacht mijn advocaat 3 maand om dan op het laatste nippertje het beroep in te dienen bij de rechtbank. Dan duurt het gemiddeld nog 85 dagen voordat je het dossier krijgt van de RVA.

Nu heb ik gebruik gemaakt van de openbaarheid van bestuur om een kopie van het dossier te vragen. Daardoor had ik dat al na 3 weken.

Toen zag ik dat er geen kopie in zat van mijn aangetekende brief.

Dan heb ik uitleg gevraagd.

De RVA beweert dat ze van mij geen aangetekende brief hebben gekregen.

Dan heb ik in de post een bewijs van ontvangst gekregen. Je kunt dit zelf opvragen op de website van de post. Je moet dan het lange nummer intypen dat op het bewijs van de aangetekende zending staat.

Dat heb ik naar de RVA gestuurd. Ze zullen nu wel moeten toegeven dat het een vergissing is en de zaak moeten herzien.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#32 , 03 sep 2010 20:10

Normaal wacht mijn advocaat 3 maand om dan op het laatste nippertje het beroep in te dienen bij de rechtbank. .
Je bent daar dus vaste klant?

Arkan
Topic Starter

#33 , 09 sep 2010 18:34

Nee, hij is in een andere gemeente gaan wonen. Het is niet meer praktisch.

Reclame

Arkan
Topic Starter

#34 , 09 sep 2010 18:35

Het is ondertussen duidelijk dat ze de zaak niet gaan herzien. Ze zijn gewoon met mijn voeten aan het spelen. Ik ga er de ambetantste advocaat achter sturen die ik kan vinden.

Gebruiker34

#35 , 10 sep 2010 09:11

Informeer bij uw verzekering. Wellicht verlenen zij rechtsbijstand en zijn alle kosten van advocaat gedekt.

Arkan
Topic Starter

#36 , 04 okt 2010 18:29

Ik ben vandaag in beroep gegaan. Ik heb nu een advocaat van de vakbond. De vorige keren kon dat niet omdat de vakbond overtuigd was van mijn ongelijk.

Arkan
Topic Starter

#37 , 11 okt 2012 18:56

Het is in hoger beroep verminderd tot 4 weken, omdat de RVA niet heeft gezegd waarom het 13 weken zou moeten zijn.

domme vdab

#38 , 14 okt 2012 16:20

ik heb ook een A8 van vdab gekregen!
ze gaan naar de directeur van de rva sturen!
is er een verschil?

Arkan
Topic Starter

#39 , 15 okt 2012 18:56

Waarschijnlijk.

domme vdab

#40 , 26 okt 2012 02:28

Waarschijnlijk.
wat is verschil?
een schorsing?
ook daarbij ik blijf uitnodiging van vdab krijgen!

domme vdab

#41 , 26 okt 2012 02:33

Waarschijnlijk.
en hoe lang duurt ongeveer voor dat je een antwoord krijg van rva???

Terug naar “Werkloosheid”