Moeder van mijn kind maakt mijn leven zuur op alle mogelijke manieren(pesterijen, chantages,fictieve klachten bij de politie, persoonlijke zaken doen verdwijnen etc ..)
Zij heeft full-time job waarbij ze kaderlid is en goed haar boterham(2900eur) verdient.
Is niet voldoende in haar ogen en doet per week (soms weekavonden, meestal zaterdag en/of zondag) tss 25-30 uur extra werk waarbij ze zwart betaald wordt m.a.w is NOOIT daar voor kind.
Kind is aangesloten bij een sportclub waar ik hem 2x per week naartoe breng.
Ik ga ook regelmatig met hem zwemmen, bezoek binnenspeeltuin etc...
Ik probeer daar zoveel mogelijk bewijzen+ foto's van bij te houden.
Ik breng mijn zoontje s'morgens naar mijn vader die hem dagelijks naar school brengt.
s'Avonds wordt kind opgehaald door zijn mama, schoolfacturen + documenten van school worden steeds achtergehouden.
Kledij en dagelijkse aankopen worden steeds door haar aangekocht(waar ze natuurlijk ook alle tickets van achterhoudt), ik betaal maandelijks steeds de helft van de afrekening die maandelijks gepresenteerd wordt.
Ikzelf heb 4/5e job + voetballer in lagere reeks waarbij ik 2x per week van huis wegben.
Heb een blanco-strafblad, maar heb in mijn jongere jaren enkele PV's(waar zij copies van heeft) aan mijn broek gehad.
Het afgelopen jaar heb ik verschillende malen de politie moeten bellen aangezien ik buitengesloten werd als ik terug kwam van mijn sporttraining, dan wordt er door haar de meest valse, verzonnen zaken verteld dat ze zogezegd schrik zou hebben, bedreigd zou zijn etc...
Eenmaal heeft ze zelf met een mes in haar onderarm gesneden en verteld dat ik haar aangevallen had

Nooit is er sprake geweest van fysieke agressie(ze zou niks liever hebben) maar werd wel door haar aan de politie zo doorgegeven waarvan er een melding werd gemaakt.
Kind wordt dagelijks gedwongen om buiten zijn 3 maaltijden nog 2 tot 3 sandwiches extra te eten, soms zo erg dat hij alles moet overgeven...
Moeder gaat kind van school halen en kuist het huis dagelijks(3-5uur), steekt enkel eten in zijn mond en doet maniakaal verder. Mijn zoon heeft bang van zijn moeder, trilt soms als zij begint te brullen.
Sommige dagen kom ik thuis van mijn werk en blijkt ze ergens gaan kuisen zijn(zet dan kind af bij haar vader of moeder) en komt laat op de avond terug naar huis,sms-berichten of tel. gesprekken worden niet beantwoord.
Vanaf geboorte slaapt kind bij zijn moeder, heb hier al dikwijls tevergeefs opmerkingen over gemaakt.
Kind zelf beseft ganse situatie maar al te goed: "Papa, jullie moeten elkaar gaan, dan maken jullie geen ruzie meer en kom ik bij u wonen" , "Papa, waarom antwoordt mama nooit op jou vragen, waarom praat mama enkel tegen mij en nooit tegen u?"
Kan ik zaken filmen, foto's nemen(telt dit als bewijs)??
Situatie is te gek voor woorden...
Moeder van mijn zoon zal alles in het werk stellen dat ik kind zo weinig mogelijk zal zien(hoewel ik juist degene ben die altijd met hem bezig is), wil hem in geval van breuk ook in een andere school plaatsen(in gemeente waar haar vader woont) + niet meer naar sportclub laten gaan. Ik heb al zeer lang op mijn tanden moeten bijten maar vrees dat ik zelf ga kraken de komende weken/maanden.
Wat stellen jullie voor?
Heb ik sowieso een week-weekregeling?
Alvast bedankt voor jullie hulp.