Ik vind het eigenlijk al erg dat je kan gaan bemiddelen met de dienst stedenbouw, nadat je een brief krijgt die zegt dat je 15 dagen krijgt om attesten voor te leggen en 30 voor schimmel weg te krijgen, om te zeggen 'kijk we hebben de huurder kunnen akkoord krijgen dat hij er al op datum X uitstapt, dus dan woont er niemand meer, dus beginnen we de werken erna'.
Want, zoals in mijn geval, zeggen ze dat ik mijn vingers maar beter afhou van juridische zaken en schadeclaims enzo of op mijn tellen pas. Zo kan je als verhuurder je huurder onder druk zetten enz.
Dat is wat er in Brussel gebeurde met die PS politica ook die krotten verhuurde, die had gewoon stedenbouw en vrederechter in haar broekzak, jammer genoeg kwam het in het nieuws en is ze nu afgezet:
http://www.brusselnieuws.be/artikel/sin ... evoegdheid" onclick="window.open(this.href);return false;
Die bedreigde constant haar huurders en die konden niets doen, tot ze zo te zien allemaal samenspanden en het nieuws haalden.
Enfin ja, ik wacht tot ik het schriftelijk eerst te zien krijg wat ze me aanboden. Anders doe ik gewoon door met stedenbouw.