http://www.werk.belgie.be/defaultTab.aspx?id=6550" onclick="window.open(this.href);return false;en waar moet ik daar voor zijn ?
je kan eenvoudig je klacht per email sturen
http://www.werk.belgie.be/defaultTab.aspx?id=6550" onclick="window.open(this.href);return false;en waar moet ik daar voor zijn ?
als noch de arbeidsgeneesheer noch tww iets ondernemen is de kans groot dat je klacht (juridisch)ongegrond is ; en dan heb je de keuze hierin berusten of ander werkblijkbaar zouden zij mij ook niet kunnen helpen .
heb er een mail van terug gekregen .
wat nu
Uit uw verhaal heb ik de indruk dat U daar een kleine garnaal bent ( zoals de meeste gewone mensen ) in een groot kippenhok en dat de "sociale drukkingsgroepen" zelf zich schuldig maken aan favoritisme door bepaalde mensen voort te trekken bvb voor nachtdienst. Dat wordt ook bereikt door bij de bazen te lobbyen om aan andere arbeiders, die niet goed gekend zijn bij de vakbondstop, zomaar slechte toe te kennen.
De analogie met het aanspreken van lokale politiekers ( CD&V - ACW - PS - SP-A - ABVV ) om plots heel sterk te stijgen in de voorrangspositie op de lijst voor een sociale woning of een plaats in een rustoord is gekend en veroorzaakt heelwat wrevel bij kleine mensen die hierdoor nooit aan de bak komen.
Moraal : het zijn niet altijd enkel en alleen de bazen maar de drukkingsgroepen zelf die het eerlijke spel verzieken tot onvrede van velen.
Dat heb ik niet gezegd.als iemand zijn zoon aan werk helpt in het bedrijf waar hij werkt is dat een pester volgens u
Xena, je beseft toch wat voor een slechte reclame je nu maakt voor de vakbonden? Gevaar op ontslag? Zorg gauw dat je een vakbondspostje te pakken krijgt en je bent beschermd en kan met je vuist op tafel kloppen! Als dat de eerste motivatie van vakbondsafgevaardigden is, sta me dan toe daar ernstige bedenkingen bij te hebben.er is nog een derde keuze geef u op bij de volgende sociale verkiezingen en werk u in bij de vakbond
en doe dan zoals ik klop van tijd met de vuist op tafel
hier ga ik eens hartelijk mee lachenXena, je beseft toch wat voor een slechte reclame je nu maakt voor de vakbonden? Gevaar op ontslag? Zorg gauw dat je een vakbondspostje te pakken krijgt en je bent beschermd en kan met je vuist op tafel kloppen! Als dat de eerste motivatie van vakbondsafgevaardigden is, sta me dan toe daar ernstige bedenkingen bij te hebben.er is nog een derde keuze geef u op bij de volgende sociale verkiezingen en werk u in bij de vakbond
en doe dan zoals ik klop van tijd met de vuist op tafel
Men zou beter hartelijk lachen met de vakbonden. De laatste tijd komen ze niet zo fraai in het nieuws... En als ik uw reply las, lijkt het niet enkel de top te zijn die ethiek niet echt hoog in het vaandel draagt. Dat u hiermee moet lachen, is al even bedenkelijk...hier ga ik eens hartelijk mee lachen
das ook de rede waarom je alleen maar negatief over de vakbond bent he ?Men zou beter hartelijk lachen met de vakbonden. De laatste tijd komen ze niet zo fraai in het nieuws... En als ik uw reply las, lijkt het niet enkel de top te zijn die ethiek niet echt hoog in het vaandel draagt. Dat u hiermee moet lachen, is al even bedenkelijk...hier ga ik eens hartelijk mee lachen
Maar kom, ik ben niet aangesloten bij een vakbond, dus ik ga er me niet te druk in maken (hoewel de vakbonden ook zaken kapot maken voor mij).
luister even ;Men zou beter hartelijk lachen met de vakbonden. De laatste tijd komen ze niet zo fraai in het nieuws... En als ik uw reply las, lijkt het niet enkel de top te zijn die ethiek niet echt hoog in het vaandel draagt. Dat u hiermee moet lachen, is al even bedenkelijk...hier ga ik eens hartelijk mee lachen
Maar kom, ik ben niet aangesloten bij een vakbond, dus ik ga er me niet te druk in maken (hoewel de vakbonden ook zaken kapot maken voor mij).