Nog een update, de laatste.
Want: het is opgelost !
Wegens privé/familiale beslommeringen heeft dit een tweetal weken op mijn to-do lijst gestaan, zonder er verdere stappen voor te ondernemen.
De stand van zaken wás dus: inspectiediensten FOD Economie had een ambtelijke schrapping uitgevoerd in KBO (naast mijn adres stond 'geschrapt sinds XXX), parket had mijn dossier 'verticaal geklasseerd' en politie kan/wil geen verdere stappen ondernemen in deze zaak.
In principe kon ik niets doen buiten advocaat inschakelen. Lokale politie raadde mij aan om eerst een aangetekend schrijven te sturen om officieel in gebreke te stellen. Indien geen resultaat, dan advocaat inschakelen.
Nu wou ik net alle documenten/bewijzen bij elkaar zoeken om het aangetekend schrijven op te stellen, blijkt dat in KBO géén spoor meer te bekennen is van mijn adres ! (dus mijn adres is daar echt volledig weg!)
En ook in het staatsblad is een publicatie verschenen waar de nieuwe maatschappelijke zetel wordt aangeduid.
Volgens mij hebben de inspectiediensten FOD Economie de voorzitter verzocht om het officieel in orde te brengen.
Heeft blijkbaar meer indruk gemaakt dan mijn vruchteloze pogingen.
Dank voor alle nuttige tips die ik hier gekregen heb ! Het heeft mij zeker geholpen om de juiste kanalen in te zetten.
Wat mij betreft mag dit topic gesloten/verwijderd worden.
Hello Kitty