Nee u begrijpt het niet, enkel een deurwaarder kan een vonnis uitvoeren, na het betekend is. En de termijn van verzet of beroep mogelijkheden verstreken zijn.En na die vordering kan de rechter beslissen dat ik de boel zelf mag opruimen?
Zonder nummerplaten, geen verzekering, denk dat dit geen goed idee is. Wat als er een ongeluk gebeurd. Laten ophalen door opkoper oude metalen.zoeits als: we deden de garagepoort open en het achtergelaten oude autowrak had geen handrem en is stilletjes de hellende vloer afgebold. Voor we het wisten stond het dus buiten. . En toen durfden we er niet aankomen want het is niet van ons
Akkoord, maar hij die de wagen op de openbare weg zet zal zich moeten verantwoorden. Als de eigenaar van die wagen kan bewijzen dat hij op zijn werk was of dergelijke, misschien zit hij zelf in buitenland. Verhuurder zegt zelf met de noorderzon verdwenen.sloeberken, maar dat is het hem nu juist: de wagen is niet van de garage-eigenaar. Voor zover ik het weet worden wagens zonder nummerplaat en verzekering in opdracht van de politie weggesleept op kosten van de eigenaar van het vehikel
Concreet voor mijn geval: in een aangetekend schrijven van 16/1 heb ik min huurder die niet meer betaalt laten weten dat ik het contract wil beëindigen wegens wanbetaling. Ik geef heb 1 maand om de garage te verlaten. Via sms later een soort bevestiging waarin hij aangeeft dat hij nog x aantal dagen tijd had. Intussen is het contract dus beëindigd. Als ik nu een AS stuur naar laatstgekende adres ivm achtergelaten afval, zoals Vandebos suggereert, kan ik bij geen reactie alles naar het containerpark brengen? Klopt? Wat als de huurder toch reageert (en bijvoorbeeld betwist dat het afval is) maar niet leegmaakt?Persoonlijk stuur ik de huurders in een dergelijk geval steeds een vriendelijk AS, naar het laatst door mij gekende adres, dat bij het openen van de box of het pand bleek dat er nog steeds afval werd aangetroffen, dat indien zij dit niet binnen de tien kalenderdagen na kennisname komen verwijderen ik dit op hun kosten zal laten verwijderen.
Na tien dagen, op de remorque en los vamos naar het containerpark.