U wenst van ons een correct antwoord en u blijft met nieuwe elementen komen.
Die advocaat van haar bedoeld u per toeval de bewindvoerder mee die is aangesteld door de arbeidsrechtbank?.
Bij een AACB zijn er nog enkele dingen die wijzigen
- ziekenfondsstatuut
- feit dat men in België ook al is men Belg als niet-inwoner beschouwd wordt heeft ook zijn gevolgen.
- Vervanginkomens uitgekeerd door Belgische instanties - vb OCMW - werkloosuitkering 'kunnen' dus ook in het gedrang komen indien die instanties niet op de hoogte zijn van de vakantie van uw ex in het buitenland...
- kindergeld niet vergeten...
Franciscus, ze heeft een pro deo advocaat omwille van haar CSR. De enige communicatie verloopt via deze advocaat. Ik heb haar gsm nummer niet, niet die van de kinderen, geen mailadres. Ik wist zelfs niet dat ze binnen België ook al eens verhuisd zijn (daarom dat mijn eerste AS terugkwam). Deze advocaat is niet haar schuldbemiddelingsadvocaat. Als ik eens een dag te laat ben met de alimentatie, krijg ik een mail van deze advocaat. Mijn vragen omtrent de kinderen blijven wel altijd onbeantwoord of ik krijg een belachelijk antwoord. (toen ik de vraag stelde over het verhuis naar het buitenland werd mij gezegd dat ze alleen op vakantie waren, toen ik ze confronteerde met bevestiging school in Belgie dat kinderen niet ingeschreven zijn toen waren ze ineens school aan het lopen in het buitenland en nu blijkt via social media dat ex al hertrouwd zou zijn, daarom dat kinderen ginder school kunnen lopen....niet illegaal zijn...enz)
Mijn ex "dreigde" al lang dat ze naar buitenland zou vertrekken. Ze is dan ook niet van plan om terug te komen, daar ben ik zeker van. Maar zo lang ze kan, zal ze van haar Belgisch statuut "profiteren", maar eens ze geschrapt zal worden, zal het gedaan zijn....
Alles wijst erop dat ze het verhuis gepland had: school van kinderen was op de hoogte, veranderen van rekeningnummer, er zijn al nieuwe huurders (daarom dat ze politie al een PV heeft opgemaakt nog voor ik de domiciliefraude doorgegeven heb....)
zucht...