Waarom , en door wie zal het " geklasseerd " worden als bijberoep ?Dit kan perfect, toch zal het geklasseerd worden als bij beroep maar de sociale bijdragen zijn dan zoals een hoofdberoep, maar tellen voor niks mee, je blijft voor de ziekbond als een werknemer, ook voor je pensioen heeft het geen nut !
Als ik niet onbescheiden ben , wat laat de provincie u weten ? En welke provinciale dienst ?Neen niet echt maar ik woon in een loods in landbouwzone (reeds 16 jaar) en nu moet ik van de provincie, om daar te mogen blijven wonen ,ineens een landbouwactiviteit starten in hoofdberoep.
Maar omdat ik geen financieel risico wil nemen blijf ik mijn huidige job voor een werkgever uitoefenen.
Ik heb gewoon geen keuze.
Zal wel enkel in Vlaanderen zijn. Ik kende dit probleem. Best is dat hij dat doet, anders zal zijn woning niets meer waard zijn, en om iets om te keren, lijkt me moeilijk.Als ik niet onbescheiden ben , wat laat de provincie u weten ? En welke provinciale dienst ?Neen niet echt maar ik woon in een loods in landbouwzone (reeds 16 jaar) en nu moet ik van de provincie, om daar te mogen blijven wonen ,ineens een landbouwactiviteit starten in hoofdberoep.
Maar omdat ik geen financieel risico wil nemen blijf ik mijn huidige job voor een werkgever uitoefenen.
Ik heb gewoon geen keuze.
Is er een voorgeschiedenis ?
Probeer er een nuloperatie van te maken hé, ik weet niet of je graag op het land werkt, maar tegenwoordig wordt veel gedaan door loonwerkers. Wat aardappelen, graan ofzo. Misschien paar koeien of varkens. En de Boerenbond is een stevige organisatie die je kunnen helpen.Er zal niets anders opzitten dan de put te vullen!
Zal wel enkel in Vlaanderen zijn. Ik kende dit probleem. Best is dat hij dat doet, anders zal zijn woning niets meer waard zijn, en om iets om te keren, lijkt me moeilijk.Als ik niet onbescheiden ben , wat laat de provincie u weten ? En welke provinciale dienst ?Neen niet echt maar ik woon in een loods in landbouwzone (reeds 16 jaar) en nu moet ik van de provincie, om daar te mogen blijven wonen ,ineens een landbouwactiviteit starten in hoofdberoep.
.
Is er een voorgeschiedenis ?