Elk verhaal heeft 2 kanten natuurlijk. Zolang u niets kunt bewijzen en uw moeder geen nood heeft aan een bewindvoerder, valt hier m.i. juridisch weinig aan te doen.Omdat ze gemanipuleerd wordt door die ene zoon. Mama, als je het aan je andere kinderen geeft, dan komen die hier te pas en te onpas binnen. Ik ben de enige die het goed met u meent en van die zaken en zij is zo naief om daar in te te trappen.
Jouw moeder is een individu en mag net zo goed als jij met haar geld doen wat zij wil.Dus je mag één kind alle privileges geven en de andere buitensluiten, maw de kat bij de melk zetten?
Nogmaals, we zijn hier juridisch bezig, uw persoonlijke mening telt niet. Uw moeder mag haar geld geven aan wie ze wil, haar rekening laten beheren door wie ze wil en haar sleutel geven aan wie ze wil. Moest u naar de vrederechter willen stappen, moet u ervoor zorgen dat er bewijzen zijn voor hetgeen u beweert.Over die geestelijke gezondheid zou ik durven twijfelen. Die broer wordt heel snel agressief en grijpt iemand naar de keel wanneer hij zijn zin niet krijgt. Mijn moeder is erg bang van hem, lost daarvan heeft hij wel een perfecte job, huis, gezin,...