een heel in en uitgeloop van rechtbank , waar ik dus ook uiteindelijk vanalles over hem teweten ben gekomen (oa ; dat hij enkele jaren terug zijn 2 buurjongetjes heeft aangerand enz ... ) ik schrok me bijna dood ! dat niemand me dit ooit verteld had! ik had gewoon een kind met een (sorry om het zo te zeggen) "pedofiel" !!!! weet geen andere benaming hiervoor ! hij vraagt telkens aan de rechter om meerdere bezoekdagen te krijgen , en dit lukt hem dan ook , maar geef hem een vinger en hij wil een hele arm ! nu wil hij na 2.5 jaar plots co-ouderschap. we hebben beide gezamelijk ouderschap , hij woont nog bij zijn ouders in (waar hij ook het bezoekrecht heeft) en ik woon alleen. ik heb inmiddels een nieuwe vriend die mijn dochter als zijn eigen kindje ziet en haar ook goed mee opvoed. nu tegenwoordig is het probleem dus dat mijn dochter naar het 1ste kleuterklasje zou moeten gaan , bij mij om de hoek ligt dus een klein/fijn schooltje waarvoor ze ook uitgenodigd was naar het kennismakingsdagje te komen. helaas steekt haar vader er telkens een stokje voor en wil hij dus niet dat ze hier naar school gaat . mijn dochter is tijdens de week bij mij , en in het weekend bij hem.
maar toch wil hij haar "in het midden" naar school laten gaan voor moest het ooit tot co-ouderschap komen.
hij woont een half uur rijden van mijn woonplaats.
waarom het kind ergens in het midden in een vreemd dorp naar school laten gaan terwijl ze tijdens de weekdagen bij mij woont ? op 2 min ben ik met haar aan het schooltje ...
hij blijft maar moeilijk doen en mijn dochter is dus nog altijd niet ingeschreven in school.
ik weet niet meer wat te doen ! ook wil hij haar telkens naar het ziekenhuis sturen omdat ze bij hem "geen kaka" kan doen (sorry) en bij hem huilt ze telkens ze op het potje moet . ze is ook altijd de kluts kwijt als ze terug thuis komt . ik kan hier blijven typen , maar zou al graag hieromtrent wat uitleg of tips krijgen wat ik hierom nog kan doen.
alvast bedankt , radeloze mama ...