Zoiets minimaliseren getuigt van ? Het is giftig en kanker verwekkend.Het is zoals Artemis schrijft, de regering stelt zich soepel op, leidingen moeten enkel vervangen worden als het eenvoudig kan. Zie onderstaande link.
http://www.vlaanderen.be/nl/bouwen-wone ... rleidingen
Door het kalk in water, zijn de binnenkanten van uw leiding volledig verkalkt. Uw leidingen zijn waarschijnlijk minder gevaarlijk dan u denkt.
Uw gezondheid op spel zetten is natuurlijk ook niet de bedoeling. Vragen aan de eigenaar of dat die de leidingen wil vervangen, anders in september 2017 verhuizen.
De aanvraag voor analyse moet je via de gemeente aanvragen.De eerste stap die de TS volgens mij dient te zetten is een analyse aanvragen bij de watermaatschappij. Kan volgens mij gratis.
Hij kan ook al informeren of de inkomende leiding/aansluiting van het gebouw nog in lood is.
Voor putwater/grondwater wel ja.De aanvraag voor analyse moet je via de gemeente aanvragen.De eerste stap die de TS volgens mij dient te zetten is een analyse aanvragen bij de watermaatschappij. Kan volgens mij gratis.
Hij kan ook al informeren of de inkomende leiding/aansluiting van het gebouw nog in lood is.