ben papa van 2 kinderen met twee verschillende vrouwen. Mijn eerste dochter zie ik twee weekends per maand daar ik in het buitenland werk en woon. Al negen jaar verloopt dit super, prima contact en een kind dat grootgebracht tussen ouders die bijzonder goed samenwerken...Ben een gelukkige vader want ze doet het uitstekend.... tweede dochter heb ik al meer dan twee jaar niet gezien en persoonlijk zie ik ervan af met haar een kind op te voeden want die vrouw is de reincarnatie van Satan maar er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk, ik mail regelmatig om nieuws te hebben smeek om te mogen betalen maar geen gehoor...ik wil procedure starten om mijn kind te zien ... Maak ik enige kans na twee jaar? Ik heb een deftige job, bij mijn weten geen strafblad en de moeder van oudste kind die wil bevestigen dat ik als vader liefdevol en speels met mijn kind omga...al moet ik toegeven dat ik na de breuk en met haar manipulatieve spelletjes
mijne schoonste kant niet heb getoond.. Iemand raad of een degelijke advocaat? Bedankt