Hallo,
In juli hebben wij een offerte gekregen van een firma, deze hebben wij ondertekend en via fax doorgestuurd met de vraag om de werken op 20/8 uit te voeren en dit te bevestigen. We hebben van die firma niets meer gehoord. Toen de datum dichter kwam heb ik meerdere malen proberen bellen naar de gsm nummer vermeld op de offerte, telkenmale geen reactie, de telefoon werd niet opgenomen. Aangezien we ons een beetje ongerust begonnen te maken hebben wij de vertegenwoordiger van deze firma gecontacteerd, deze ging dan zelf eens horen hoe het zat. Na een paar dagen kregen we antwoord van deze vertegenwoordiger dat hij ook geen verbinding kreeg met zijn baas en dat hij al verscheidene klanten had welke hetzelfde probleem hadden dan wij. Hij stelde toen voor om de werken door een andere firma te laten uitvoeren aangezien de eerste volgens hem in de problemen zat (rechtszaken, scheiding enz). We hebben deze werken dan laten uitvoeren in de maand september door een andere firma. Nu vandaag, 15/10 krijg ik plots telefoon van de eerste firma om een datum af te spreken om de werken te laten uitvoeren, ik zei dat dit niet meer nodig was aangezien ze reeds uitgevoerd waren via de vertegenwoordiger en omdat ze zelf nooit bevestigd hadden. De persoon aan de telefoon zei me dat ze dan wel een factuur gingen sturen met de annulatiekosten, hij was nogal kwaad en zei dat hij met de vertegenwoordiger niets te maken had. Ik ben niet van plan om deze kosten te betalen, aangezien ze zelf nooit de moeite genomen hebben om ons te kontakteren, nu pas na meer dan 3 maand worden ze wakker. Ik heb naar de vertegenwoordiger gebeld en deze zei me dat ze niets konden doen aangezien ze zelf nooit gereageerd hebben op onze fax. Hij zei ook van een mail te sturen naar deze firma met de melding dat de werken niet doorgaan.
Kan er iemand wat raad geven hierover aub ?
Kwestie van niet in de problemen te raken. Alvast bedankt.