Deze bewering is te vaag en nietszeggend.Kan een bank geld blokkeren dat van een andere rekening komt?
Bijv.
Belastingen betaalt een bedrag op rekening A (rekening die bestaat) en Bank X blokkeert dit. (Er komt niets op de rekening A van persoon F).
hoe bedoelt u?Deze bewering is te vaag en nietszeggend.Kan een bank geld blokkeren dat van een andere rekening komt?
Bijv.
Belastingen betaalt een bedrag op rekening A (rekening die bestaat) en Bank X blokkeert dit. (Er komt niets op de rekening A van persoon F).
waarom liegen zij er dan om dat het wel gestort is?Bobke verwacht een terugbetaling van de belastingdienst (zie zijn vorige post). Blijkbaar heeft men hem verteld dat dat geld einde vorige maand zou worden overgeschreven. Mijn idee is dat dat geld nog niet werd overgeschreven door de belastingen.
Liegen is een groot woord he. Het is niet de controleur die het bedrag overschrijft. Dat gebeurt dan weer door anderen. Wie weet welke redenen zijn er. Als je er recht op hebt, dan krijg je het wel.waarom liegen zij er dan om dat het wel gestort is?
Ik heb 2x per mail bevestiging gehad en 3 keer per telefoon.
bestaat er een reden waarom dat mijn bank mijn geld niet op mijn rekening laat komen?
neen niets veranderd het enige verschil met de aangifte van nu en vorig jaar is een ander rekeningnr.De bank beschuldigen is zeker niet nodig! Wanneer een bedrag niet op de rekening wordt gecrediteerd , moet men de oorzaak in eerste instantie bij de opdrachtgever zoeken.
Kijk eens op uw aanslagbiljet naar de datum 'kohierartikel uitvoerbaar'. U ontvangt dat geld op het einde van de tweede maand na die datum. Dus om eind januari te ontvangen is de datum ergens november 2010.
Bovendien : als u tegen de controleur van belastingen zegt dat u eind januari moet ontvangen , zullen zij zeggen dat het is uitgevoerd. De massa dan , individueel kunnen die niets zeggen. Is uw situatie gewijzigd de voorbije maanden , vb. gescheiden ofzo?