#26 , 09 mar 2011 13:06
JPV, als ik me niet vergis zei je ooit: "k zeg ook niet dat niemand dit zal publiceren, maar zoals jij al van het journaal spreekt, is toch wel STERK overdreven."
Zeg mannen (en/of vrouwen), zijn jullie niet een héél klein beetje aan het muggenziften? Het gaat er hier nog altijd over dat iemand veroordelen tot gevangenisstraf voor een grap (al dan niet een slechte) als deze, te zot is om los te lopen. Wat de definitie van "media" of "journaal" is, speelt bijzonder weinig rol, hoor. Het journaal is voor mij nog altijd "het nieuws" (zowal op de radio, als op tv, als op regionale zenders). Het is niet omdat de VRT het woord "journaal" ingepalmd heeft en VTM het woord "nieuws" (of is het omgekeerd?) dat die woorden op zich geen "normale" betekenis meer hebben, hé. Als je naar "journaal" zoekt in de Van Daele, zal er niet staan: "nieuwsuitzending van de openbare omroep" (hoop ik).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!