Vandaag meer informatie gekregen van Politie en bijkomend verhoor.
De daderes verteld aan de politie dat ze inderdaad mijn camionette heeft ontvangen.
Maar dat ze een paar weken geleden mijn camionette ergens op de Brusselsesteenweg zou gezet hebben.
En daarna de sleutels in mijn brievenbus zou gestoken hebben.
Wat mij onmiddellijk opvalt de politie aanvaard dit zonder meer, want men kan zich toch onmiddellijk vragen stellen waarom dat ze mijn camionette daar achterlaat.
Men neemt ze niet mee om te tonen waar ze mijn camionette achtergelaten zou hebben.
Bianca heeft geen vervoer dus om naar mij toe te komen moet ze iemand haar gevoerd hebben.
Niks, niks geen eigen initiatief van politie nog van de PDK noch van onderzoeksrechter.
Men zet haar totaal niet voor moeilijkheden i.v.m. haar domme verklaring, alles word als zoete broodjes geslikt.
Ik als slachtoffer voel mijn nog eens genomen.
De daderes lacht nu waarschijnlijk in haar vuistje omtrend dit belachelijk verhoor.
De vorige keer dat ze haar verhoorden is ze na het tweede verhoor onmiddellijk alles veraden,
dat waren federale onderzoekers, nu waren het beginnende agenten, gewoon noteren Jean niet nadenken.
Het is alsof het hun totaal niet interesseerd!
Als men het ernstig wilt verder aanpakken vrees ik dat ik naar de onderzoeksrechter zal moeten stappen.
De politie vraagt zelf aan mij wat nu. Ik heb daar meer dan 2 uur gezeten,
voortdurend werden we onderbroken door inkomende oproepen.
De dienstverlening is ver te zoeken. Ik begin er aan te denken om het op geven.
Hoeveel tijd ik daar nog zal mogen insteken? Hoe zal het gerecht (PDK) reageren. Als ik het onderzoek nu bekijk zeer, zeer triestig.
Ik dacht dat gerecht misdrijven moest onderzoeken.
Ik heb gezegt dat ze best haar GSM verkeer natrekken op moment dat ze mijn camionette verkocht zou hebben.
Er is nog een kleine kans dat ze op de plaats staat waar ze gezegd heeft, maar ik denk dat dit een dwaalspoor is.