Kan de inspectie de gegevens dus doorgeven van wie ze de info gekregen hebben ?
Bij een rechtszaak zal de naam van de klachtneerlegger bekend worden uit de stukken.
bewijs eensDe eisende partij dient de stukken neer te leggen die hebben geleid tot het onderzoek.
als u met dergerlijke argumentatie die stukken gaat opeisen met een tussenvonnis als verwerende partij , dan wordt dit al zeker uit de rechtzaal gebonjourdDenk je echt dat een controleorganisme zijn eigen onderzoek gaat vervalsen om het risico te lopen dat de gehele zaak uit de rechtszaal wordt gebonjourd? Komaan.
mag ik uit uw antwoorden afleiden dat u aangeeft dat de arbeidsinspectie optreed als eisende partij in een rechtzaak inzake een gevoerd onderzoek ? aangezien dan de arbeidsauditeur optreed als vertegenwoordiger van de belgische staat . je zou dit kunnen vergelijken dat de politie zelf naar de rechtbank zou gaan om een veroordeling te eisen voor een opgepakt gangsterzijn eigen onderzoek
De eisende partij dient de stukken neer te leggen die hebben geleid tot het onderzoek
Zodat deze daar zou kunnen blijven werken . zou dus moeten verklaren dat zij wel degelijk de inspectie had gebeld (toen deze toevallig de volgende dag binnenviel op het bedrijf en tegelijk met het interimkantoor waarmee samen gewerkt wordtUw verhaal is nogal verwarrend.
Er is dus klacht ingediend tegen bedrijf X omdat een jobstudent daar met een graafmachine rondreed 's nachts? De sociale inspectie is daarop binnegevallen op zowel bedrijf X, als interimkantoor Y dat de jobstudent aan het werk zette bij bedrijf X? Tot zover ben ik mee. Maar dan...
1. Er werd een klacht ingediend door werknemer A. Is dit een werknemer van bedrijf X of van interimburo Y?
Het is een werknemer van bedrijf X
2. Werknemer A heeft de sociale inspectie gebeld na treiteren van...? Van werknemer A? Of van die jobstudent?
Na het treiteren van de werknemer
3. Wie moet een document opstellen? Wernemer A?
Werknemer A zou een document moeten opstellen dat deze dus wel degelijk de Soc insp. heeft ingelicht over het nachtwerk van een jobstudent + besturen van zware machines .
4. Welke info kwam van de vervangende werknemer B? De info aan de sociale inspecite? Of de info over het op te stellen document?
De info van de jobstudent die met die machine rondreed , en over op te stellen document
5. Waarom zou er in godsnaam een document moeten opgesteld worden??? Wat is de reden daarvan?
als u met dergerlijke argumentatie die stukken gaat opeisen met een tussenvonnis als verwerende partij , dan wordt dit al zeker uit de rechtzaal gebonjourdDenk je echt dat een controleorganisme zijn eigen onderzoek gaat vervalsen om het risico te lopen dat de gehele zaak uit de rechtszaal wordt gebonjourd? Komaan.
niet verantwoorden maar bewijzen , dat is met : rechtsleer - rechtspraak - wetteksten .
mag ik uit uw antwoorden afleiden dat u aangeeft dat de arbeidsinspectie optreed als eisende partij in een rechtzaak inzake een gevoerd onderzoek ? aangezien dan de arbeidsauditeur optreed als vertegenwoordiger van de belgische staat . je zou dit kunnen vergelijken dat de politie zelf naar de rechtbank zou gaan om een veroordeling te eisen voor een opgepakt gangsterzijn eigen onderzoek
De eisende partij dient de stukken neer te leggen die hebben geleid tot het onderzoek
je moet mij niet proberen overtuigen , ik heb graag het bewijs .Als X morgen komt aangeven dat Y 5 zwartwerkers in dienst heeft en er wordt bij een onderzoek effectief vastgesteld dat dat zo is, dan zal, indien er besloten wordt over te gaan tot een geding X niet langer anoniem blijven. In de stukken die worden neergelegd zal oa. de verklaring van X zitten.