Vragensteller blijft steeds hetzelfde vragen maar negeert de gegeven antwoorden!!!!
De reden dat ik op dit forum zit, is om enkel navraag te doen over iets waar ik maar zeer weinig kennis van heb, in tegenstelling tot jij en andere. Ik waardeer het ten zeerste dat je geantwoord hebt, maar als dit topic je stoort, hoef je je ook niet verplicht te voelen om er naar te kijken en te blijven reageren.
Uit jouw antwoord kan ik afleiden dat persoon B het zwaarste beboet zal worden indien deze fraude bekend raakt. Echter, er zijn een heel aantal andere mensen die mij hebben aangemoedigd om mijn ex-vriend aan te geven van dit soort praktijken, maar aangezien ik het niet helemaal vertrouwde, kwam ik hier navraag doen. Doch, het leek erop dat jullie elkaar begonnen tegen te spreken, maar blijkbaar heb je je gewoon vergist van persoon A en B.
Wil niet zeggen dat ik de mening van anderen niet mag horen, toch?
Als er ook maar een kleine kans of mogelijkheid bestaat waardoor het wel interessant is om mijn ex aan te geven, dan zal ik niet twijfelen. Vandaar dat het lijkt alsof ik telkens in herhaling val. Ik wil gewoon alle mogelijke opties afwegen en als blijkt dat het voor mij veel nadeliger uit komt dan ga ik hier niet mee verder.