#1 , 23 nov 2011 13:47
Beste,
Er werd na een advertentie op tweedehands een mail verstuurd naar de aanbieder met een bod.
Aanbieder aanvaardt het bod en vraagt om verder af te spreken.
Er wordt gebeld en gezegd dat er volgende zaterdag achter het product wordt gekomen. Echter, het adres wordt op dat moment nog niet meegedeeld.
De volgende dag krijgt men ineens de melding dat het product aan een ander is verkocht.
Was er een koopovereenkomst en heeft de verkoper deze verbroken?
Mijn inziens was er een overeenkomst over prijs en product.
Art. 1583. Hij is tussen partijen voltrokken, en de koper verkrijgt van rechtswege de eigendom ten aanzien van de verkoper, zodra er overeenkomst is omtrent de zaak en de prijs, hoewel de zaak nog niet geleverd en de prijs nog niet betaald is.
Heeft de koper hier gelijk dat hij het goed toch nog opeist?
Communicatie :
Beste,
Ik zou graag 250 euro willen bieden voor de crosstrainer.
-------------------------------------
Beste,
Voor mij is uw bod van 250euro goed.
Kan u mij even bellen om verder af te spreken op het nr .../../../
Dan kunnen we een dag en uur afspreken wanneer u deze kan ophalen, en kan ik u gelijk ook mijn adres doorgeven.
Mvg
---------------------------------------------
Beste,
Deze trainer is sinds september dit jaar? Alles is dus nog perfect in orde?
Wat is het gewicht van het vliegwiel? Is dit een waar je goed op kan trainen? Ik ging altijd in de fitness, maar met een drukke job en een baby, sport ik liever thuis. Jammer genoeg heb ik bij mijn vorige verhuis m'n crosstrainer verkocht, maar ik mis dit teveel.
Ik heb gezien dat deze zich aanpast aan uw hartslag?
Ik bel je vandaag of morgen om een afspraak vast te leggen.
Nog een kleine vraag om te weten hoe we deze dan moeten ophalen (kwestie van de juiste wagen) : is deze makkelijk te vervoeren?
Alvast bedankt
-------------------------
Die avond werd gebeld om te melden dat er volgende zaterdag zou achter gekomen worden.