Hallo
Na 2 jaar ziekte bij mij,en heel ernstige gezondheidsproblemen met de kinderen en de daarop volgende emotionele problemen wil mijn man dus scheiden,vooral omdat hij niet meer tegen die "psychologische toestanden kan",ik wil dus niet scheiden.
Ik woon intussen "tijdelijk" alleen in een gemeubeld appartement,omdat de echtelijke woning eigendom is van mijn man.
We zouden met EOT scheiden,maar ik kreeg als advies van de psycholoog om de EOT 6 maand te laten liggen,zonder door te sturen naar de rechtbank.
Dit geeft voor mij een zekere zekerheid dat alles toch min of meer overeengekomen is,als de scheiding toch doorgaat,en geeft ons als koppel de kans om te zien of ons huwelijk niet te redden valt.
Nu zegt de medewerker van de notaris dat dit niet "gebruikelijk" is,maar onze familiale situatie was in 2011 ook niet gebruikelijk,en ik wil zeker zijn dat ik/wij alles gedaan hebben om ons huwelijk nog te redden.
Kreeg dus juist telefoon om te gaan tekenen,maar als blijkt dat de notaris toch alles direct wil doorsturen,ben ik niet van plan om te tekenen,is dit stom????