I.v.m. het verkrijgen van de erkenning als vader heb ik reeds navraag gedaan: wanneer hij naar de rechter stapt en ik blijf volhouden dat hij de vader niet is, dan kan hij middels DNA-test alsnog de erkenning krijgen (uit de test zal namelijk blijken dat hij effectief de vader is). Wanneer ik dit op deze manier speel, moet ik de DNA-test (1.500 euro) betalen, dus kan ik even goed meteen toegeven dat hij de vader is

... Over het stuk van het verkrijgen van de erkenning maak ik mij niet meteen druk, ik heb er mij bij neergelegd dat ik daar niets tegen kan doen... Maar eens hij erkend is, volgt natuurlijk de rest zoals bezoekrecht, erfrecht... Over bezoekrecht heb ik mij reeds geïnformeerd, dit zal hij moeilijk verkrijgen daar er een pv is opgemaakt bij de politie.
En het was nu over het deeltje erfrecht dat ik mij zorgen maakte... Ik heb namelijk een eigen huis gekocht met financiële hulp van o.a. mijn moeder... En ik zou graag in voorkomend geval hebben dat alles wat ik bezit dan ook terug gaat naar mijn moeder... Logischerwijze... Zeker na wat hij mij heeft aangedaan... Nu ja, eerst afwachten of hij erkenning vraagt dus...