#9 , 09 jan 2012 19:55
Ik weet niet of hij het kind erkend heeft, hij is helemaal niet in staat om zijn eigen zaken te regelen, dus ik denk niet dat hij dat zal doen... Normaal gezien moesten ze me verwittigen als hij het kind erkent of zoiets heb ik gelezen denk ik, maar omdat ik in het buitenland woon weet ik niet of ze dat zullen doen. Voor zover ik weet is er toch geen beslissing nodig van een vrederechter dat we appart mogen wonen? Hij is bij mijn appartement weg gegaan maar wou zijn adres niet wijzigen, ben zelf naar de politie geweest zodat ze kwamen controleren dat hij niet meer bij mij woonde maar ze hebben zijn adres niet gewijzigd, heeft hij zelf pas maar na 6 maand gedaan, . Ik heb geprobeerd om de scheiding te beginnen via prodeo advocaat toen ik nog in België was, maar zowel mij als de advocaat heeft hij van alles wijsgemaakt maar nooit iets gedaan. Van vrederechter of wat dan ook is er dus geen sprake. Ik moest door persoonlijke omstandigheden naar het buitenland verhuizen, ik wou ook niet in zijn beurt blijven (ik woonde alleen) omdat hij mij veel stalkte en lastig viel. Sindsdien weet ik enkel via facebook van hem.