Bij mij net hetzelfde. Vorige week klacht wegens niet afgifte kinderen. Vandaag nog is klacht, omdat ze meer dan 5 dagen mijn dochter verborgen houdt (blijvend misdrijf). Maar niemand doet iets. Deze week zelfs persoonlijk naar Subsituut gegaan om dossier af te geven. Als hij me zag: "Mr... ik ben bezig met een Assisenzaak en heb geen tijd voor u....blablabla." Geen probleem... men lokt het uit dat uiteindelijk mensen zelf iets gaan doen... en dan is 't van " Aha! Dat had ge niet mogen doen. Ziet ge wel..we wisten het

"
Zelfde voor Soc. Dienst JRB... ik vraag al 3 weken... wat gaan jullie doen als het omgangsrecht niet wordt nageleefd? ...geen antwoord.
Nu dat het niet wordt nageleefd vraag ik via telefoon en via mail..."is nu meer dan 5 dagen geldeden dat mijn dochter bij mij moest zijn wat gaan jullie doen?" .... krijg gefrustreerde mail terug dat ze zich niet laten gijzelen of manipuleren voor het dossier van mijn dochter"...

Excuseer 't was maar een vraag of per ongeluk er iemand mee zou inzitten dat ik als vader mij eigenlijk afvroeg of men op één of andere manier er bij de sociale dienst van de JRB er bij stil stond dat ik mijn dochter niet zie omdat er eigenlijk iemand anders rechterlijke beslissingen niet naleeft. En dat er misschien toevallig de mogelijkheid er in bestond dat deze dienst een ietsiepietsie zou kunnen ondernemen opdat de regeling mogelijks toch zou kunnen doorgaan. Maar 't is ni erg hoor.. uw antwoord is duidelijk!
@ficco Justitie & Jeugdrechtbank: steek in uw hoofd dat het alleen maar erger zal worden en dat er nooit uit de bus zal komen wat je hoopt maar ook niet wat je in het slechtste geval verwacht... 't is altijd iets waar zeker geen oplossing uit komt. Probeer na de tranen, verdriet en pijn... gewoon te lachen. Want je zal zien dat hoe langer hoe meer de zaken gewoon hilarisch worden. Echt lachen