#8 , 31 jan 2012 11:45
De brieven bevatten volgende....
De reden is Art. 167, par. 1, 1e KB 25/11/91 Daling dagbedrag vanaf 08 juli 2010 foutief dagbedrag omdat de werkloosheidsperoide als havenarbeider niet mee werd geteld. ( deze brief dateert van 12/01/2012)
De reden is Art. 167, par. 1, 3e KB 25/11/91 Daling dagbedrag vanaf 08 juli 2010, recht op een dagbedrag van 29,26€. Foutief barema in onze schermen. (brief dateert van 05 augustus 2011)
Dus als ik het hier zo wat lees mag een vakbond misleiden en fouten maken zonder hiervoor aansprakelijk te zijn?
Heb het aclvb reeds gemaild, alsook hun voorzitter, maar ze zijn blijkbaar te laks om te antwoorden.
Ikzelf heb ook een afwijking gevraagd via hen aan het RVA, toen mijn partner in 2010 zonder inkomen zat, ik als gezinshoofd diende aanschouwd te worden, dit, tot op heden zonder resultaat?
Conclusie, het RVA kan met terugwerkende kracht vorderen, maar dient géénszins zelf correct te zijn?, alsook de vakbond die verondersteld wordt op te komen voor de rechten van de werknemer, kiets de kant van de werkgever?
Man, man, man, het gaat serieus mis in dit landje.
Ondanks ik interim doe, op mijn contracten moet wachten, op het randje sta van een financieele crisis, dank u aclvb