#1 , 30 jan 2012 09:35
goedemorgen,
Ik ben prodeo gerechtigd, heb sinds 2008 een zaak lopen voor verhoogde allimentatie. Op vredegerecht heb ik deze zaak verloren, en in beroep heb ik dat begin 2011 gewonnen. Mijn ex moet me allimentatie voor de kinderen bijbetalen, een allesomvattende allimentatie, met achterstallen. Nu komt de kat op de koord. de achterstallen staan bij mijn prodeo advocaat op de rekening. zij heeft me 1700 € gestort, deze zal ik namiddag moeten brengen, want dat zijn haar kosten. Deze 1700 € zijn in't zwart. Ook het rolrecht word van het bedrag (achterstallen) afgetrokken. Is dit normaal dat ik het rolrecht van dat bedrag moet aftrekken en betalen als ik deze zaak gewonnen heb? Nu zou ik in een hoger categorie vallen en zou ik niet meer prodeo gerechtigd zijn. Met het gevolg dat ik de advocaatkosten zelf moet bekostigen. terwijl ze eigenlijk mij 1700 € vraagt nogmaals onder de tafel. Kan iemand me snel antwoorden wat ik hiermee aan moet, want ik krijg natuurlijk niet veel tijd om te beslissen en te brengen. Dank bij voorbaat.
Oh ja, ze had in het begin gezegt dan vraag ik je een kleine bijdrage, wel deze kleine bijdrage moet ik wel 1.5 maand voor gaan werken.