Ik had een kleine winkel, eenmanszaak en was gehuwd met gemeenschap van goederen.
Zowel de vrederechter als rechter in kortgeding zeggen dat alles mij toekomt wat de beroepsactiviteit
aangaat. Tot op heden meer dan 3 jaar later heb ik nog niets van goederen ontvangen.
Ik heb sterke vermoedens, ben vrijwel zeker, dat mijn winkelinrichting werd verzaagd en de winkelruimte
werd omgebouwd tot bijkomende slaapkamer. Ik ben ten einde raad, de hele vereffening en verdeling gaat
terug naar de rechtbank. Maar ik heb een vonnis, kan ik dit niet laten uitvoeren? Wie stuur ik erop af om vaststellingen
te doen dat mijn winkel er niet meer is? Ik heb meerdere malen al met mijn advocaat hierover gesproken, maar die zegt
stuur je dochter zodat ze foto's kan maken. Ik kan mijn dochter hier niet mee belasten, tijdens haar laatste bezoekje lieten
ze haar gewoon in de hal van de woning staan en zag ze enkel dat voor de winkeldeur een gordijn was aangebracht.
Bij de notaris wordt heel de boel nog meer in de verf gezet, hij wil weten wat de handelszaak waard is, terwijl ik bijna zeker
weet dat mijn winkel er niet meer is.