Hey,
Ik ben klant bij Euphony Mobistar. Ik krijg maandelijks 2 facturen van 2 verschillende gsm-nummers die op mijn naam staan terwijl ik maar voor 1 gsm-nummer getekend heb. Het bedrag bevat de abonnementskost en is niet zo groot, maar telt elke maand wel op natuurlijk. Ik heb naar Mobistar gebeld en daar vertelden ze mij dat ik zowel een aangetekende klachtenbrief naar zowel Mobistar als naar Euphony moest sturen en dat heb ik dan ook gedaan. Na een aantal telefoontjes hebben ze mij daar verteld dat ze de brief hadden gekregen en dat ik klacht in moest dienen en een pv laten opstellen bij de politie. Dit kost echter geld en aangezien het de fout is van Mobistar wil ik hiervoor niet opdraaien. Nu bel ik nog eens naar de klantendienst en zeggen ze dat ik helemaal geen pv moet indienen, maar een aangetekende brief moet sturen naar Mobistar waar instaat dat ik mijn gsm-nr. onmiddelijk wil stoppen en annuleren. Ik ben het beu dat ze me steeds van het kastje naar de muur sturen. Op deze manier kan ik brieven blijven sturen en blijven bellen. Aangetekende brieven zijn namelijk ook niet gratis. Ik heb telefonisch ook gezegd dat ik verwacht dat ze het geld dat ik heb betaald voor de factuur die niet van mij is ook terugbetalen. Hierop kreeg ik het antwoord dat dit waarschijnlijk niet zal gaan omdat de tijd al verstreken is. Ik had binnen de 7 dagen contact moeten opnemen. Toen ik zei dat ik mijn domicili?ring bij de bank ging opzeggen, kreeg ik het antwoord dat ik hierdoor wel eens op de lijst der wanbetalers kan komen. Weet iemand op welke manier ik ervoor kan zorgen dat ik die factuur op een effectieve en zekere manier kan opzeggen? Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn geld terugkrijg?
Alvast bedankt, Mathias