dat airco niet verplicht is weet ik maar kan mijn baas eisen dat ik 'winter' kledij aandoe, en moet de baas voor drank zorgen? want als ik zelf een fles bevroren water meeneem is dit na 3h al warmEr is geen verplichting om airco in de wagen te hebben
Wel kan u dan de nodige 'rusttijden' hebben.
niet overdrijven, hé. Een t-shirt is geen winterkledij, en een fles bevroren water die na 3 uur al warm is?dat airco niet verplicht is weet ik maar kan mijn baas eisen dat ik 'winter' kledij aandoe, en moet de baas voor drank zorgen? want als ik zelf een fles bevroren water meeneem is dit na 3h al warmEr is geen verplichting om airco in de wagen te hebben
zal niet als lokaal beschouwd worden (anders zou er een wc moetne in de buurt bijzijn, ...) wel als vervoersmiddel.En anderen die ook "werken" in hun wagen, politie-agenten, weginspecteurs, ...?trcuker is idd een uitzondering, die hebben ook andere regels ivm werk
voor mij de gegevens in verband met te koud om te werkenHeet van de naald.......
http://www.jobat.be/nl/artikels/te-warm ... newsletter" onclick="window.open(this.href);return false;
wel als het een polo is bestaande uit dik stof en een werkbroek bestaande uit 2-3 mm dik stofniet overdrijven, hé. Een t-shirt is geen winterkledij, en een fles bevroren water die na 3 uur al warm is?dat airco niet verplicht is weet ik maar kan mijn baas eisen dat ik 'winter' kledij aandoe, en moet de baas voor drank zorgen? want als ik zelf een fles bevroren water meeneem is dit na 3h al warmEr is geen verplichting om airco in de wagen te hebben
De werkgever moet de maatregelen nemen die nodig zijn tegen de hitte, maar wel in de lokalen waar er gewerkt wordt, een auto is geen lokaal bij m'n weten.
je mag wél een goeie parkeerplaats voor je auto zoeken (in de schaduw), de ruiten van je auto (indien mogelijk) een beetje openzetten, de auto verluchten tot de temperatuur voldoende gezakt is om te rijden, ...
Samen met het openzetten van de ruit, zou dit toch een voldoende aanvaardbare temperatuur moeten opleveren.