Voor e.e.a. is het al veel te laat: ik hoorde pas na 6 weken dat moeder overleden is. De bank zal dus wel al geplunderd zijn! En is het niet zo dat de onkosten die ik moet maken op de massa rusten? Het unieke drietal heeft tenslotte schuld aan dit alles. Pfff, om moedeloos van te worden....
Wat ik er van afweet, is het volgende.
Na overlijden van moeder, moeten de anderen met U delen en is dit een erfenis waarop moet betaald worden ( uitreksels van banken zijn vlug aangevraagd)
Verdwenen geld voor het overlijden kan in een bepaalde tijdspanne door U betwist worden of zij moeten kunnen bewijzen dat moeder schenkingen had gedaan aan de 3 anderen, maar ook hierop moet betaald worden aan vadertje staat.
Inboedel zal moeilijker te bewijzen zijn want principieel weet niemand wat er stond.
Ik begrijp niet dat men U via een officiele weg niet op de hoogte heeft gebracht dat moeder is overleden.
Met alle respect : maar hier klopt toch iets niet. Zij is toch begraven ? Waar zat jij dan ? Normalieter moet er bij een erfenis de begrfenniskosten door allen gedeeld worden.
Heb jij dan in 6 weken tijd nooit contact met je moeder opgenomen ? ( Sorry voor deze vaststelling, maar ik bel iedere dag naar mijn 83 jarige moeder)