kan iemand me info geven AUB pesterijen huisbazen

tinneke00
Topic Starter

kan iemand me info geven AUB pesterijen huisbazen

#1 , 10 sep 2013 20:14

heb in juni 2013 een app gevonden in de gemeente waar ik graag wilde wonen " alleenstaande moeder met zoontje 10 jaar " alles ging uitstekend en het klkte heel goed met de eigenaars " er zijn 3 app maar ik was de ennige die er op dat moment ging wonen de anderen stonden nog leeg " oke 1 vraagt ze waarborg normaal moest een maand wachten voor die op een geblokeerde rekening stond " ben meegeweest naar de bank en stond mijn waarborg op haar zicht rekenning " ik maakte er niet veel van " de 1 keer huishuur moet betaald worden geef door aan de bank " doet de bank een fout en halen het van men spaar rekenning ze hadden het gezien en veranderd het direct dus alles in orde ik verwittig de huisbaas dat de huishuur 2 dagen later zal gestort worden door de bank ."stond ze morgen hier aan men deur als een gekkin te roepen en bleef roepen tot ik naar beneden ging en vroeg haar of ze op een volwassen manier kon praten " oke er vielen woorden " ben geen hond he " na een paar weken stilte bellen familie en vrienden me op dat ze niet meer op bezoek durven komen huisbaas had ze allemaal opgebeld na opzoeking internet en wilde dat er iemand kwam praten over men leven nu en in t verleden " ook bedreigde ze dan die mensen als ze op bezoek zouden komen er alles aan zou doen om ook die mensen hun leven een hel te bezorgen " ze haalde men naam door slijk " leugens tot en met " ook dat ze rijk is en dat ze eens zou laten zien wat rijke mensen met hun geld allemaal kunnen bereiken " kan dit zomaar " ook gaat ze dan zeggen wie waaneer hier bezoek mag komen " ze stopt niet met dreigen wat kan ik doen is dit geen schending van prive leven " ik ben ook de ennige waar ze het meeste huishuur aan vraagt nu dat alle app verhuurd zijn " telkens blijft ze pesten en ik heb nu geen sosciaal leven meer " men kind is niet gerust wat nu woon hier net 3 maand " ze krijg alles op tijd betaald nu " toch blijft ze zoeken iets te vinden om me eruit te zetten
kan iemand me raad geven aub
ik werk en probeer men zoon groot te brengen maar dit is knap lastig

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 sep 2013 10:52

Het begint hier weer een trend te worden de laatste tijd. Kan u aub eens hoofdletters en leestekens aan uw tekst toevoegen, zodat als iemand u wil helpen hij of zij geen vijf keer uw verhaal moet lezen om het te begrijpen?

Fore

#3 , 11 sep 2013 10:56

Gebruik van alinea's helpt ook vaak, want tis mij ook niet gelukt...

Huurwetgeving:
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=& ... 3540,d.ZGU" onclick="window.open(this.href);return false;
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Reclame

j.demoor

#4 , 12 sep 2013 08:23

“Art.442bis Hij die een persoon heeft belaagd terwijl hij wist of had moeten weten dat hij door zijn gedrag de rust van die bewuste persoon ernstig zou verstoren, wordt gestraft met gevangenisstraf van vijftien dagen tot twee jaar en met geldboete van vijftig euro tot driehonderd euro of met een van die straffen alleen...Tegen het in dit artikel bedoelde misdrijf kan alleen vervolging worden ingesteld op een KLACHT van de persoon die beweert te worden belaagd...“(8 juni 1867 Strafwetboek).

‘Artikel 442bis bestraft aldus degene die door niet-aflatende of steeds terugkerende gedragingen iemands persoonlijke levenssfeer ernstig aantast door hem op irritante wijze lastig te vallen, daar waar hij dit gevolg van zijn gedrag kende of had moeten kennen‘[Cass. (2e k.) AR P.09.1060.N, 24 november 2009 (J.P. / F.J.E.S., P.A.W.H.F. e.a.)]
‘Om als belaging strafbaar te zijn,moet de dader zich opzettelijk hebben gedragen op een wijze die de rust van de betrokkene ernstig kan verstoren. Het volstaat niet dat de houding van een chef door diens ondergeschikte wordt ervaren als een aantasting van zijn rust. Tevens wordt vereist dat de aan de klager berokkende overlast objectief als zwaar storend kan worden aangevoeld omdat er geen enkele redelijke verantwoording voor is‘[Cass. 8 september 2010(B.E./G.I.),R.W.2011-12,390,Noot(Cass. 21 februari 2007)].

STEVENS,L.,Stalking strafbaar.Commentaar bij de wet van 30 oktober 1998 tot invoeging van een artikel 442bis in het Strafwetboek houdende de strafbaarstelling van belaging,R.W. 1998-99,1377-1380.

Voeg bij uw klacht kopie van alle stukken waaruit het bestaan en de ernst van de belaging kunnen blijken en vat chronologisch de belagende FEITEN samen met vermelding van de IDENTITEIT van eventuele getuigen.
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Terug naar “Privacy-bescherming”