heb in juni 2013 een app gevonden in de gemeente waar ik graag wilde wonen " alleenstaande moeder met zoontje 10 jaar " alles ging uitstekend en het klkte heel goed met de eigenaars " er zijn 3 app maar ik was de ennige die er op dat moment ging wonen de anderen stonden nog leeg " oke 1 vraagt ze waarborg normaal moest een maand wachten voor die op een geblokeerde rekening stond " ben meegeweest naar de bank en stond mijn waarborg op haar zicht rekenning " ik maakte er niet veel van " de 1 keer huishuur moet betaald worden geef door aan de bank " doet de bank een fout en halen het van men spaar rekenning ze hadden het gezien en veranderd het direct dus alles in orde ik verwittig de huisbaas dat de huishuur 2 dagen later zal gestort worden door de bank ."stond ze morgen hier aan men deur als een gekkin te roepen en bleef roepen tot ik naar beneden ging en vroeg haar of ze op een volwassen manier kon praten " oke er vielen woorden " ben geen hond he " na een paar weken stilte bellen familie en vrienden me op dat ze niet meer op bezoek durven komen huisbaas had ze allemaal opgebeld na opzoeking internet en wilde dat er iemand kwam praten over men leven nu en in t verleden " ook bedreigde ze dan die mensen als ze op bezoek zouden komen er alles aan zou doen om ook die mensen hun leven een hel te bezorgen " ze haalde men naam door slijk " leugens tot en met " ook dat ze rijk is en dat ze eens zou laten zien wat rijke mensen met hun geld allemaal kunnen bereiken " kan dit zomaar " ook gaat ze dan zeggen wie waaneer hier bezoek mag komen " ze stopt niet met dreigen wat kan ik doen is dit geen schending van prive leven " ik ben ook de ennige waar ze het meeste huishuur aan vraagt nu dat alle app verhuurd zijn " telkens blijft ze pesten en ik heb nu geen sosciaal leven meer " men kind is niet gerust wat nu woon hier net 3 maand " ze krijg alles op tijd betaald nu " toch blijft ze zoeken iets te vinden om me eruit te zetten
kan iemand me raad geven aub
ik werk en probeer men zoon groot te brengen maar dit is knap lastig