het gaat hier om de achtertuin, maar hier staat niets over in mijn contract.Staat er in uw contract dat uw voortuin niet mag gebruikt worden om wagens te parkeren?
Maar mag dit dan volgens de wet? Ik heb namelijk al 1 caravan staan van mijzelf die niet zichtbaar is.Waarom zou een mobilhome niet zichtbaar mogen zijn, staat toch op prive en dan nog als je wegen belasting betaald. De verhuurder heeft zich niet te moeien wat er in u hof gebeurd, als je nergens schade berokkend of overlast. Zolang jij niks verhuurd (onderverhuren) met een contract behoort dit tot prive.
Sloeberken,Waarom zou een mobilhome niet zichtbaar mogen zijn, die staat toch op privéterrein. Als je wegenbelasting betaalt mag dat. De verhuurder heeft zich niet te moeien wat er in uw tuin gebeurt, als je nergens schade of overlast berokkent. Zolang jij niks verhuurt (of onderverhuurt) met een contract is dit privé.
Dat is, normaal gezien, echt geen probleem. Maat het gaat hier over een mobilhome, drie auto's, een aanhangwagen en twee caravans die er allemaal blijkbaar permanent staan, en dan eventueel de auto's die het gezin gebruikt. Dat lijkt meer op een woonwagenkamp dan op een woning met tuin. Kijk wat er in het politiereglement van de gemeente staat, of vraag raad aan de politie. Eerlijk gezegd : als buur of als eigenaar van het pand zou ik er ook niet gelukkig mee zijn.Dus ik mag mijn eigen mobilhome of caravan niet op mijn oprit plaatsen. Als ik niemand hinder kan me dit niemand verbieden toch.
Dat is, normaal gezien, echt geen probleem. Maat het gaat hier over een mobilhome, drie auto's, een aanhangwagen en twee caravans die er allemaal blijkbaar permanent staan, en dan eventueel de auto's die het gezin gebruikt. Dat lijkt meer op een woonwagenkamp dan op een woning met tuin. Kijk wat er in het politiereglement van de gemeente staat, of vraag raad aan de politie. Eerlijk gezegd : als buur of als eigenaar van het pand zou ik er ook niet gelukkig mee zijn.Dus ik mag mijn eigen mobilhome of caravan niet op mijn oprit plaatsen. Als ik niemand hinder kan me dit niemand verbieden toch.