#7 , 10 dec 2013 18:06
in het verhoor stond zelfs niets , security mensen hadden hem "betrapt" en zo naar de politie gebracht waarop hij verhoort werd,
van de security mensen hebben ze zelfs geen verklaring of niks afgenomen ... Hij moest gewoon uitleggen wat er was gebeurd (eigenlijk niets dus , had gewoon 1 pilletje vast van een kameraad meer niet endat zagen die security mensen dus) van dealen is er totaal geen sprake en er is ook totaal niks gevonden (hebben wel zijn gsm even doorlezen maar daar stond ook niks in.
Vingerafdrukken of foto's zijn er ook niet gemaakt , hij heeft wel zijn verklaring moeten tekenen dat is het en toen hadden ze gevraagd om zijn auto te mogen doorzoeken waar natuurlijk ook niks lag.
daarmee lijkt het mij gewoon "dom" om hierover nog eens op verhoor te moeten gaan ??
hij vind het al erg genoeg om toen in die stomme situatie terecht te zijn gekomen.
tis dus bij mijn weten enkel verdacht van ?? maar als er helemaal niets word gevonden kan dit toch niet ??
trouwens gesignaleerd zal ook wel niet want hij is bij mijn weten een paar weken nog aan een controle onderworpen
Laatst gewijzigd door
flurkenneth op 11 dec 2013 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.