Bedankt, ik zal dit aangetekend versturen naar zijn bedrijfsadres, zijn huis adres hebben we niet meer,
want hij en zijn vrouw zijn uit elkaar en hij is verhuisd zonder iets te laten weten.
Nu nog een vraag, mijn man heeft het nu helemaal gehad met de huurbaas.
Dit is het zoveelste wat hij niet nakomt of naar zijn eigen hand zet.
-Bepaalde mankementen in huis
-Wij betalen 50,- huur per maand meer als op contract, zodat wij iets later mogen betalen (15de i.p.v. 5de en betaal altijd de 8e ),
hier zou een nieuw contract voor opgemaakt worden, maar na al die tijd nog niks gezien.
Mijn man wil dus nu als hij de borg niet terug wil betalen gewoon 3 maanden geen huur over maken, en het zo verrekenen.
Ja zo werkt het natuurlijk niet, snap mijn man, maar ik wil het netjes oplossen.
En daarnaast niet met 5 kinderen op straat staan, maar ik wil ook mijn man niet voor het hoofd stoten.
Daarnaast staat in ons huurcontract:
Artikel 5. Bji niet-betaling van de huursom op de afgesproken datum, zijnde voor 5de van de maand,kan de verhuurder ontegensprekelijk het recht doen gelden onmiddelijk de sleutels van het verhuurde op te eisen, nieuwe sloten te laten plaatsen op koste van de huurder, de achterstallige huurgelden van rechtswege te innen en tot uitdrijving van het verhoerde goed over gaan.
Dus als wij niet betalen kan hij ons er uit zetten per direct? Dit mag toch niet zomaar?Dit moet toch via een vrede rechter?
En kan hij nu moeilijk doen omdat wij niet voor de 5de betalen en betaald hebben?
Ik zie hem op dit moment voor alles aan.