Het is nog altijd de verkoper die de prijs zal bepalen, ook al kom jij met 10 andere en lagere schattingen voor de dag..
Kijk, ik ben die opmerkingen van u ondertussen hartstikke beu. Ik weet al lang dat u verhuurder bent en u denkt dat u god bent, of tenminste u doet zo. Ten 1ste hebben we een schatter laten komen, een expert schatter, ik heb intussen een architect laten komen, en een aannemer. Die zeggen alle 3 dat het het huis die VP NIET WAARD IS. Er is VEEL te VEEL werk aan. En dan hebben ze nog het lef om in hun voorstel te zetten: Rekening houdende met de verbeteringen die jullie hebben aangebracht... Dus wij moesten geld investeren in iets wat niet van ons is, omdat zij zich er geen BAL van aantrokken, en dan naderhand moeten wij daar het gelag voor betalen? Ik wil gewoon de bevindingen van hun zogezegde schatter inzien. Zo simpel ligt het. Aangezien ze niet binnen zijn geweest, vraag ik me af waar op ze zich gebaseerd hebben? Prijs grond? Awel, als dat zo is dan zorgen wij er wel voor dat er niets meer van deze woning overblijft, moesten we vertrekken, want dan wordt het landbouwgrond. Geloof me maar: Mava105 en consoorten: Er zijn ook huurders die raar uit de hoek kunnen komen. Hou hiermee misschien een volgende x rekening mee in plaats van te denken dat jullie goden zijn. Ooit komen jullie de verkeerde tegen, die zijn rechten en plichten WEL kent.