Dat dit gebruikt word voor een contract lange duur is toch eigenaardig, Is na x aantal jaren nog datzelfde immo die het beheer doet. Dan kan de huurder opnieuw betalen. 800 euro is enorm overdreven, hier heeft dit een expert gedaan in totaal 270 euro. Om geldig te zijn moet dit gebeuren in aanwezigheid van alle partijen.Dat is niet ongewoon, dat je betaalt voor het ingaand en uitgaan PB tegelijk.
Je kan wel het factuur vragen daarop meot dan €800 staat.
Ik begrijp wel niet goed waarom u betaalt voor een plaatsbeschrijf waar u zelf NIET bij aanwezig was.
Dit is een normale procedure.Dat dit gebruikt word voor een contract lange duur is toch eigenaardig, Is na x aantal jaren nog datzelfde immo die het beheer doet. Dan kan de huurder opnieuw betalen. 800 euro is enorm overdreven, hier heeft dit een expert gedaan in totaal 270 euro. Om geldig te zijn moet dit gebeuren in aanwezigheid van alle partijen.Dat is niet ongewoon, dat je betaalt voor het ingaand en uitgaan PB tegelijk.
Ik begrijp wel niet goed waarom u betaalt voor een plaatsbeschrijf waar u zelf NIET bij aanwezig was.
Waarschijnlijk is er een aparte factuur gemaakt voor huurder en verhuurder, dan gaat bovenstaande redenering niet op, enkel als de factuur volledig gemaakt is naar de verhuurder is inzage vanzelfsprekend.Ook in het AS kopie van de factuur van de expert vragen. Bezorgen ze u die niet, of bedraagt de totale prijs 400€, kan u de helft van het bedrag dat u betaald heeft terugeisen. Nog wel niet in uw brief de reden van de vraag opgeven, zodoende te vermijden dat er snel een factuur van 800€ wordt opgemaakt.
Dan moet het ook vermeld staan op de factuur, maar u reeds doen betalen voor wat nog niet uitgevoerd is, als dit zo is dan ontbreekt er iets in de wetgeving. Mijn mening is toch dat dit immo kantoor niet correct werkt.Dit is een normale procedure.Dat dit gebruikt word voor een contract lange duur is toch eigenaardig, Is na x aantal jaren nog datzelfde immo die het beheer doet. Dan kan de huurder opnieuw betalen. 800 euro is enorm overdreven, hier heeft dit een expert gedaan in totaal 270 euro. Om geldig te zijn moet dit gebeuren in aanwezigheid van alle partijen.Dat is niet ongewoon, dat je betaalt voor het ingaand en uitgaan PB tegelijk.