De schade (verdwijnen spullen) zou neerkomen op zo'n 6 à 700€.Ik ben blij dat je het vervolg hier geschreven hebt, ze zijn hier nogal happig om er telkens huisvredebreuk bij te sleuren.
Natuurlijk kan je u spullen terugvorderen, maar via het vredegerecht of minnelijk via de eigenaar of makelaar als vertegenwoordiger van de eigenaar. Als je de vaststellingen laat uitvoeren door een deurwaarder sta je sterk in uw schoenen. Op hoeveel begroot je de schade?
Indien het zo is, dan is dit zo. De onwil van de politie staat hier los van.Ik ben blij dat je het vervolg hier geschreven hebt, ze zijn hier nogal happig om er telkens huisvredebreuk bij te sleuren.
De schade (verdwijnen spullen) zou neerkomen op zo'n 6 à 700€.Ik ben blij dat je het vervolg hier geschreven hebt, ze zijn hier nogal happig om er telkens huisvredebreuk bij te sleuren.
Natuurlijk kan je u spullen terugvorderen, maar via het vredegerecht of minnelijk via de eigenaar of makelaar als vertegenwoordiger van de eigenaar. Als je de vaststellingen laat uitvoeren door een deurwaarder sta je sterk in uw schoenen. Op hoeveel begroot je de schade?
Er staan geen spullen van de huurder in het appartement. Het appartement is leeg, al dat er nu nog staat is van de aannemer, hij heeft TS een vergoeding gegeven.Zoals u al zo vaak is gemeld, zolang er nog spullen staan van de bewoner is het huisvredebreuk.Dit is geen onwil van de politie. Het is gewoon geen huisvredebreuk!!!!!!!!!!
Er staan geen spullen meer, want ze hebben alles weggedaan. Ik had daar nog steeds een baby badkuip, twee elektrische tandenborstels, een kookplaat en een oven. Die zijn verdwenen. Ik kan niet geloven dat niemand daarvoor verantwoordelijk kan worden gesteld.
Er staan geen spullen van de huurder in het appartement. Het appartement is leeg, al dat er nu nog staat is van de aannemer, hij heeft TS een vergoeding gegeven.
Ik weet het wel, maar nu is het appartement leeg, waardoor de politie niets meer kan komen vaststellen. Er zijn geen bewijzen om deze zaak strafrechterlijk te vervolgen.Er staan geen spullen meer, want ze hebben alles weggedaan. Ik had daar nog steeds een baby badkuip, twee elektrische tandenborstels, een kookplaat en een oven. Die zijn verdwenen. Ik kan niet geloven dat niemand daarvoor verantwoordelijk kan worden gesteld.
Er staan geen spullen van de huurder in het appartement. Het appartement is leeg, al dat er nu nog staat is van de aannemer, hij heeft TS een vergoeding gegeven.
Die aannemer heeft mij vergoed voor 't verf, rol, etc die ik gekocht had en dat ze gebruikt hebben. Ik heb mijn verk apparaat (http://www.wagner-group.nl/portal/color ... 37074.html" onclick="window.open(this.href);return false;° thuis bij die aannemer moeten ophalen, en hji heeft wat bijbetaald voor m'n meubel die ik in de badkamer had.
Zij hebben mijn spullen letterlijk eruit gegooid (of voor hunzelff genomen).