deze is bij de wet nog niet aangepast en dus ook niet geldig, staat ook zo op mijn minnelijke schikking TOT en niet TOT EN METHet is wel degelijk tot en met het kruispunt..
http://bivv.be/nl/faq/detail/met-welke- ... -ik-rijden" onclick="window.open(this.href);return false;
idd, op school hebben ze mij nogtans duidelijk het verschil geleerd hoor, bij parkeer borden moeten ze tot en met gebruikenTot kan ook "tot en met" betekenen. Er is ooit eens een gelijkaardige discussie geweest over "maandag tot vrijdag verboden parkeren". Volgens uw logica mag men daar dan vrijdag wel staan.
Het kan dus allebei taalkundig, hangt er dus vanaf welke interpretatie er aan moet gegeven worden. Zeker een interessante discussie!
Dus u bent versneld OP het kruispunt van 70 op uw teller tot BOVEN de 90?
Want 86 daar is dan ook nog eens rekening gehouden met een marge.
Die versnelling is dus gebeurd op 1"?
Fantastische uitleg indien u naar de RB wil gaat.
Indien het bord voor interpretatie vatbaar is kan u dus de interpretatie kiezen die voor u het meest voordelig is. Tot betekent tot en tot en met betekent tot en met. Het wordt tijd dat mensen eens terug opletten tijdens de les Nederlands!Tot kan ook "tot en met" betekenen. Er is ooit eens een gelijkaardige discussie geweest over "maandag tot vrijdag verboden parkeren". Volgens uw logica mag men daar dan vrijdag wel staan.
Het kan dus allebei taalkundig, hangt er dus vanaf welke interpretatie er aan moet gegeven worden. Zeker een interessante discussie!