Dat is dan een aangifte tegen onbekenden.
Heb ooit iets soortgelijk meegemaakt - had bij firma sanitair besteld - werd afgeleverd en contant betaald - afgetekend op bon door hun chauffeur.
Maanden daarna een telefoon van die firma --- direct de openstaande schuld betalen of de gevolgen dragen -- advocaat rechtszaak enz ...
Dat ik zei dat ik betaald had maakte geen indruk... ook niet dat ik ondertekende bon had.
Ik heb dan gezegd dat ik na hun telefoon naar politie zou gaan en aangifte te doen wegens valsheid in geschriften en gebruik ervan enz enz .
Dat politie dan uiteraard ook hun personeel dat bestellingen rond bracht zou komen horen en de nodige schriftproeven afnemen van hun personeelsleden die op die bewuste dag aanwezig waren en in aanmerking kwamen. Dat uiteraard ook de boekhouding en de inschrijvingen van de contante betalingen zouden gecontroleerd worden - en de documenten nodig voor verder onderzoek zouden meegenomen worden.
.... was eventjes stil aan de andere kant van de lijn... dan werd gevraagd of ik het afgetekend exemplaar wilde brengen.
Tegenvoorstel van mij stuur mij een gezegelde omslag op met extra zegel voor mijn kosten (nemen copie) en dan zou ik nog eventjes wachten om bij de politie binnen te stappen. Enkele dagen later heb ik het copie doorgestuurd. Nooit nog iets van gehoord.
PS ging toen om een Bfr 6000.