#8 , 18 sep 2014 11:28
leg het nog effe in kort uit wat er allemaal is gebeurd , want begin zelf al over mezelf te wijfelen na alle beschuldigingen .
1) Eind vorig jaar ben ik in brugpensioen gegaan en mijn partner heeft loopbaan onderbreking genomen om een klein zaakje op te starten dat hij van thuis uit kan doen , dus zeer weinig investeren .
2) In Maart heb ik een afspraak gemaakt met bank omdat ik een lening heb lopen , om er eens over te praten meer niet .
3- In maart ga ik dus op de afspraak naar de bank en persoon waar ik afspraak mee had was er niet , dus heb ik dat besproken wat de mogelijkheden zijn om de lening te herzien . Die zei dat dat niet mogelijk was . Wat ik wel kan zei ze paar maanden niet betalen , en dat zonder gevolg van Brussel uit . Daar waren wijzelf niet voor te vinden omdat we altij zelf correcte betalers zijn geweest en willen geen miserie , dus nee hebben niks getekend , en zijn daar niet mee akkoord gegaan , en blijven verder doen zoals we bezig waren .
4) Nu eenmaal thuis gekomen van bank stuur ik nog een mail naar bank directeur zelf ( de man van die vrouw ) om alles te laten doorgaan zoals het was .
5) Nu de maand erop zagen we al dat er een en ander niet verliep zoals het zou moeten . Hebben gebeld en ze gingen het rechtzetten het gaat hier om de lening onderandere .
6) de maand daarop kreeg ik een brief van de bank maar hoofdkantoor in bus , dat ik moest bellen , dus ik bel ernaar , en kreeg daar een hele trein aan vertellingen aan men oren , dat de lening al 3 maanden niet is betaald , en dat ze me nu gaan blokkeren , ik kreeg er geen woord tussen en kon ook niks uitleggen had de kans gewoon niet .
7) Ik opzoek op mijn afschriften en kwam uit dat het geen 3 maanden , maar 2 maanden betreft , dat heb ik ook gemeld , en erbij gemeld dat het niet mijn fout is dat ze op de bank iets moeten hebben foutgedaan .
8) Ja dus 32 maand achter door hun fout , ( dat terwijl je 3 maanden niet betaald ze je rekeningen pas kunnen blokeren en op zwarte lijst bij nationale bank kunnen zetten , maar het zijn er maar 2 dus dat werd ook niet recht gezet )
9) Dus ja ik werd samen met men partner geblokeerd , hadden beiden geen geld meer en staan op zwarte lijst .
10) Al de rest , zoals , ziekenbond , vakbond , huishuur , water en elektriciteit enzo gingen er ook niet meer af
11) Wat moest ik doen , gaan lenen bij familie , daar sta ik dus ook al in shulden .
12) De verwijtens van de bank naar ons toe en ook van ons uit naar hen werd groter en groter , wij waren niet in fout heb alle bewijzen liggen en hen ook de bewijzen doorgestuurd kopie ervan , maar niks van geen gehoor dus ja daar stonden we . Ook niet van de ombudsdienst van de bank zelf .
13) Dus ja ik erop wijzen dat niks meer betaald word , dus ook men pensioen niet meer zal betaald worden want dat komt van rva . is brug pensioen .
14) Opeens kreeg ik een brief van ziekenbond dat ze alles eens gingen onderzoeken , en kreeg antwoord van ziekenbond , ' u staat beiden als overleden vermeld in bank " !!
15) Dus ja als je overleden bent worden rekeningen geblokeerd , en aangezien ze eerst 3 maanden zeiden zouden ze nog in regel zijn geweest , maar het waren ( onterecht ) 2 maanden dus waren ze daar al in de fout gegaan en konden ze dat ook waarschijnlijk niet meer rechtzetten omdat we ook al geseind staan bij nationale bank enzo . dus maar overleden en dat kan altij ne pc fout zijn he
16) Dus weer bank gecontacteerd en ze zeiden van niks te weten , en zeiden dat we nog eens 1500 euro moesten betalen anders zouden de rekeningen weer geblokeerd worden maar dan in heel belgie , we stonden op dat moment weer actief de rekeningen ( ik spreek hier over maanden dat alles al aansleept , is in kort verteld allemaal ) , al dat pensioen en partnert zen loopbaan onderbreking dat op rekening kwam is allemaal dus 3 maand lang aanzien als shade vergoeding , en ik moet vanaf october dus per maand iets meer dan 700 euro betalen aan de bank aleen al , ik heb 1300 euro pensioen , en partner 400 euro loopbaan onderbreking .
17 ) oke ik ben bereid ik ben een goeie betaler geweest is door hun dat ik in miserie zit , ik moet andere kosten ook betalen achterstallig huur , leningen bij familie omdat ik ook moest leven .
18 ) Als ik bank nu contacteer zeggen ze is inderdaad onze fot , maar gedanezaken nemen geen ommekeer , is wat de feiten nu zijn , , dat wil zeggen door hun fout ben ik duizenden euros armer , sta ik op zwarte lijst en heb ik een depressie door alle miserie ( en das geen lachertje ) . En ze kunne er niks aan dioen om recht te zetten is nu zo....
alle das nog maar in kort he , komt daar nog bij men partner zen plan dus iets op te bouwen ook noppes he , die zit het al helemaal niet meer zitten natuurlijk , een zaak opbouwen , terwijl je ongewild in zon situatie zit is niet simpel .