Hieruit kan ik toch al een kleine tijdlijn afleiden.Kregen van de week een mail aan van de huurster, of we enkele zaken wouden overkopen die in en rond de woning staan.
Hebben het huis gekocht en de huurster verlaat de woning binnen enkele maanden
Heb ik zo begrepen, maar dit blijkt niet voldoende duidelijk te zijn...Hieruit kan ik toch al een kleine tijdlijn afleiden.Kregen van de week een mail aan van de huurster, of we enkele zaken wouden overkopen die in en rond de woning staan.
Hebben het huis gekocht en de huurster verlaat de woning binnen enkele maanden
Uw standpunt tov de koper kan correct zijn, maar betekent ook dat de verkoper in de eerste plaats iets verkocht heeft wat niet van hem is.Mijn laatste herhaling:
Indien de verkoper het huis met de tuin in de staat waarin alles nu verkeert heeft verkocht en indien het lopende huurcontract beeindigd is voor het verlijden van de akte dan mag er niets verwijderd worden uit de tuin zonder de toestemming van de nieuwe eigenaar. Ook als er een PB zou zijn geweest waaruit blijkt dat de huurder de planten heeft aangebracht aangezien er in dit geval nooit een relatie heeft bestaan tussen de voormalige huurder en de nieuwe eigenaar.
En dat komt omdat die planten onroerend zijn geworden door bestemming waardoor ze deel uitmaken van het verkochte onroerend goed
zie art. 518 en volgende van het BW