Als er een lift is dan is dat bedrag zeer acceptabel.De eigenaar haalt in totaal 1800€ op aan gemeenschappelijke kosten per jaar, dit om 1 keer per maand de gang te kuisen, onderhoud van de lift en elektriciteit voor het licht in de gang dat gestuurd word met bewegingssensoren... Vind dat toch vrij veel...
En ik dacht dat ook naar huurders toe de gemeenschappelijke kosten jaarlijks moeten afgerekend worden. Ofwel betaal je bij, ofwel krijg je terug, maar je moet naar evenredigheid de reële gemeenschappelijke kosten betalen.Verhuurder is 1 firma die eigenaar Is van het gebouw, een medewerker van de firma Is de syndicus, deze woont dus niet mee in het gebouw.
De huurcontracten zijn echter wel ingegaan op verschillende tijdstippen, ik woon er het langst.
Over de effectieve kosten weet niemand iets hebben nog nooit een jaarfactuur van alle kosten gezien...
Men mag ook een forfaitair bedrag in het contract opnemen.En ik dacht dat ook naar huurders toe de gemeenschappelijke kosten jaarlijks moeten afgerekend worden. Ofwel betaal je bij, ofwel krijg je terug, maar je moet naar evenredigheid de reële gemeenschappelijke kosten betalen.Verhuurder is 1 firma die eigenaar Is van het gebouw, een medewerker van de firma Is de syndicus, deze woont dus niet mee in het gebouw.
De huurcontracten zijn echter wel ingegaan op verschillende tijdstippen, ik woon er het langst.
Over de effectieve kosten weet niemand iets hebben nog nooit een jaarfactuur van alle kosten gezien...