Heb dit net even bekeken er staat toch duidelijk dat de bestuurder de tegenpartij dus in mijn geval zo rechts mogelijk moet begeven op de rijbaan en bocht zo ruim mogelijk maken?
5° op de kruispunten de beweging zo ruim mogelijk uitvoeren zodat hij de ingeslagen rijbaan rechts oprijdt, behalve in de gevallen dat het verkeer op die rijbaan geschiedt overeenkomstig de bepalingen van artikel 9.4. en 9.5.
Dit was ook zijn fout anders had hij me nooit geraakt want er was ruimschoots plaats achter mij ...
Er kwam verkeer hij zal daarna gekeken hebben van de Abdij van Roosenberglaan naar Durmebrug maar zal geen rekening gehouden hebben dat er terwijl hij daarna kijk er ondertussen een andere had kunnen staan aan de Pontravelaan.
Als ik op een kruispunt rij zie ik steeds meer en meer mensen die dit doen dat als ze ergen inslaan geen bocht van 90° nemen maar een bocht van 60° graden dat je al bijna denkt moest daar nu een auto staan zat die ertegen ...
Ze zijn van plan dit kruispunt te veranderen in een rond punt heb ik gehoord. Ik rij er nu zelf niet meer maar rij rond :p
Ook heb ik nu bewijs kunnen inleveren dat ik van de kerkstraat kwam
mvg
benny