Ik heb het simpel weg opgelost door zelf de planten te herverdelen. 1 beuk van +/-2.5m bevatte eens 11 planten en eens 15 planten. Als je dat rekent op +/-2.5m is dat verschil toch wel groot hé! Nu staan ze allemaal +/- gelijk. Spijtig genoeg is het nu wel mijn verantwoordelijkheid als de haag niet groeit:)
Ik vraag mij enkel af of ik hier nog iets kan aandoen qua factuur protesteren ofzo / ingebrekestelling? Ik heb er geen verstand van, van "niet betalen".
Er is nooit sprake geweest van een verkoopsovereenkomst/ offerte. Ik heb hem enkel een mondelinge raming laten maken. Zelfs op een offerte zou er toch niet vermeld zijn, dat de planten op ongeveer dezelfde afstand moeten staan? Ik vind dit toch niet meer dan logisch. Maar tenslotte zou dit met die ongelijke afstand toch wel groeien. Ik wil het enkel op ongeveer gelijke afstand, zodat de openingen waardoor ik de betonplaat zie, dan ongeveer gelijk zijn. Kan ik hieruit besluiten dat ik geen poot heb om op te staan? Hierbij een foto van het slechte werk: