#1 , 25 mar 2015 23:47
Dag
Mijn vriend kocht een tijdje terug een elektrische fiets van ongeveer €3000.
Daar hij na een tijdje problemen met de fiets kreeg kon hij terecht bij de winkel (verkoper) daar dit onder garantie was.
Omdat de problemen bleven aanhouden, werkte de verkoper niet meer zo goed mee.
Toch was de garantieperiode nog niet om.
In ons dorp is recent een nieuwe fietswinkel bijgekomen. Tijdens de opendeurdag bleek dat ze daar ook zo 'n fietsen verkopen. Mijn vriend raakte aan de praat met de verkoper en vertelde hem over de problemen met z'n fiets.
Aangezien de garantie nog niet voorbij was stelde de verkoper van deze winkel hem voor om 'm op te sturen naar de fabriek voor een nazicht
Zo gezegd, zo gedaan. De fiets is al langer dan 8 weken weg en we horen er niets van.
De winkelier belt regelmatig naar de firma maar krijgt een nieuws over de fiets.
Nu zei hij vorige week dag ze denken dat de fiets verloren gegaan is.
Niemand weet nog waar hij is.
Het lastige is dat hij deze fiets kocht voor woon-werk verkeer.
Zo krijgt hij maandelijks een 250 euro fietsvergoeding, welke hij misloopt nu door met de wagen te rijden.
Wat nu?
Wie moet ik in gebreken stellen of wat doen we best?
Alvast bedankt voor de reactie!