Beste mensen, ik heb enkele maanden geleden besloten om mijn vleugels te spreiden en het nest te verlaten, ik ga vanaf 1 mei samenwonen met mijn vriendin en het duurde niet lang voordat we een geschikt huurappartement gevonden hadden. Echter, terwijl we het contract aan het ondertekenen waren werd er ons plots nog een afdruk van een e-mail onder onze neus gedrukt waar niet meer op stond dan "Aan de nieuwe huurders, zoals afgesproken graag op het einde van iedere maand 15 euro voor kuisen gang op rekening %%%%%" de syndicus heeft hier nog steeds geen duidelijke uitleg aan gegeven en wacht nog op antwoord van de verhuurder.
Nu betalen wij bovenop onze huur al 65 euro gemeenschappelijke kosten voor het onderhoud en kuisen van de gemeenschappelijke delen + lift...
De toevoeging van het mailtje staat nergens vermeld in het contract en het is ook niet ondertekend, kunnen ze ons verplichten dit te betalen?
Mijn persoonlijk gedacht is dat het een gepensioneerde bewoonster is die bovenop haar pensioen iedere maand nog eens 7x15 euro wil ontvangen...
Ik hoop hier spoedig meer over te weten van de syndicus maar intussen dacht ik het hier eens neer te pennen en zo misschien al wat advies/ervaringen van andere huurders te horen.
Alvast bedankt!
Mvg, DennisS