Zo ver ik kan zien is dat hier niet van toepassing. Moest ze van mening zijn van wel zal ze van een kale reis thuiskomen...Niet te vergeten de verplichte betalingen aan haar familie.
Het bouwen van een huis ( op haar naam) in haar geboorteland.
Het verkrijgen van de Belgische nationaliteit.
Het laten overkomen van haar ouders /tantes/ rest van de familie.
Dan u dumpen zonder te scheiden
Allemaal al gezien en meegemaakt.
niet alles van bovenstaande kan u weigeren.Zo ver ik kan zien is dat hier niet van toepassing. Moest ze van mening zijn van wel zal ze van een kale reis thuiskomen...Niet te vergeten de verplichte betalingen aan haar familie.
Het bouwen van een huis ( op haar naam) in haar geboorteland.
Het verkrijgen van de Belgische nationaliteit.
Het laten overkomen van haar ouders /tantes/ rest van de familie.
Dan u dumpen zonder te scheiden
Allemaal al gezien en meegemaakt.
U kan proberen om haar "van een kale reis te laten thuiskomen", maar je gaat je een hoop miserie op de nek halen als ze inderdaad van slechte wil blijkt te zijn.Zo ver ik kan zien is dat hier niet van toepassing. Moest ze van mening zijn van wel zal ze van een kale reis thuiskomen...
Ja maar alles hangt af van wat er gescheiden is. Is de woning uw eigendom of een onverdeeldheid met uw echtgenote? In elk geval geniet de gezinswoning speciale bescherming, ongeacht het HVS. Wat met al uw andere goederen? Ik ben zelf gehuwd onder scheiding van goederen en mijn echtgenote en ik hebben elk eigen eigendommen maar onvermijdelijk eindig je toch met een heleboel zaken die in onverdeeldheid zijn, het is niet makkelijk om elke factuur, kassabon, eigendomsbewijs, betaling...bij te houden. En dat staat los van wat de rechter kan beslissen over eventuele alimentatie.We zijn getrouwd met een huwelijkscontract, scheiding van vermogen & goederen. Zowat alles staat op mijn naam. Kan datr een verschil maken?
Gezien het al meerdere jaren gaande is, met diverse pauzes in de relatie op zich lijkt het mij niet dat ze van kwade wil is.U kan proberen om haar "van een kale reis te laten thuiskomen", maar je gaat je een hoop miserie op de nek halen als ze inderdaad van slechte wil blijkt te zijn.Zo ver ik kan zien is dat hier niet van toepassing. Moest ze van mening zijn van wel zal ze van een kale reis thuiskomen...
Ik vrees dat het antwoord "Ja, natuurlijk" is.U zegt dat liefde liefde is. Ik zou daar toch nog eens goed over nadenken moest ik van u zijn. Ik kan u gerust zeggen dat de liefde voor mijn kinderen sterker is dan de liefde voor mijn vriendin, en ook dat het in beide gevallen niet om hetzelfde "soort" liefde gaat. Ik kan me ook voorstellen dat moest ik een minnares (voorwaardelijker wijs, laat dit duidelijk zijn) hebben die in bed gewoon het beste is dat je je kan bedenken, ik die persoon ook graag zou zien, maar ook weer niet op dezelfde manier dat ik mijn vriendin graag zie. Liefde en liefde is echt wel twee. Je zegt het nergens expliciet in je posts, en het zijn ook onze zaken niet, maar ik maak uit uw verhaal wel op dat momenteel het seksleven met je vrouw op 0 staat, terwijl het met Natasha top is. In dat geval spreek je dus niet meer over hetzelfde soort "liefde" in beide gevallen. Jij WIL het zien als "ik zie ze beiden graag". Denk al het fysieke even weg bij Natasha (ook het flirtgedrag etc...): zie je ze nog altijd even graag? Je mag hier gerust "Ja, natuurlijk!" antwoorden, maar denk er voor jezelf toch eens héél erg goed over na.