Alleen is men net zeer willekeurig te werk gegaan door sommige PC's wel en andere dan weer niet mee te nemen. Dus het argument dat hij grondig wou zijn kan de OR niet opwerpen, toch?De onderzoeksrechter zal zich verweren met het feit dat het onderzoek grondig dient te gebeuren. Om dat te kunnen doen is het noodzakelijk om alles mee te nemen.
Wat als ze in uw tuin de boel overhoop graven en er eigenlijk niets gevonden wordt?Allez, om even heel cru te zijn, moet Marc Dutroux ook een nieuwe tuin aangelegd krijgen op kosten van de staat omdat ze tijdens het onderzoek ook op de verkeerde plaatsen putten in zijn tuin aan het graven waren?
In welke context? Met huiszoekingsbevel en met gevonden sporen zoals in uw situatie? Tja, dan zou mijn tuin wel even het minste van mijn zorgen zijnWat als ze in uw tuin de boel overhoop graven en er eigenlijk niets gevonden wordt?Allez, om even heel cru te zijn, moet Marc Dutroux ook een nieuwe tuin aangelegd krijgen op kosten van de staat omdat ze tijdens het onderzoek ook op de verkeerde plaatsen putten in zijn tuin aan het graven waren?
U zegt zelf "en dat relevant is voor het onderzoek".Eigenlijk kan de onderzoeksrechter bijna alles meenemen dat hij wil onderzoeken en dat relevant is voor het onderzoek.
Ook hier blijkt u dus te stellen dat men in het PV moet zeggen waarommen bepaalde zaken (wel of niet) heeft meegenomen.Als u wil weten waarom men bepaalde zaken wel of niet heeft meegenomen zal u het PV moeten inkijken.
Heeft u het tegen mij of tegen LeenWWaarom antwoord u niet op de vragen zodat misschien een antwoord kan worden gegeven?
Nu lult u zomaar wat.
Tegen een werknemer wordt klacht ingediend wegens hacking. Alle computers wordt in beslag genomen, alle TV's, alle tablets, alle PDA's,... enz want tijdens het live onderzoek tijdens de huiszoeking werd op één van de computers sporen gevonden van "hacking".Het feit dat er al een huiszoekingsbevel was en er sporen gevonden zijn, wijst er toch op dat de inbeslagname terecht gebeurde?
Dat kunt u toch niet menen LeenW? Welke FOUT heeft mijn werknemer dan begaan?Zou u de vraag tot schadevergoeding dan eerder niet aan de werknemer richten? Het is immers door zijn daden op de werkvloer dat u nu schade lijdt.
Is daar tot op heden dan nog geen rechtspraak over? Kan een OR werkelijk ALLES in beslagnemen zonder verantwoording te moeten afleggen? Ik kan me dit niet inbeelden.Het is wel een interessante vraag die u stelt, anno 2015 is alles met het internet verbonden, tot de koelkast toe.
Wie voelt zich vandaag al geroepen om een zinnig en onderbouwd antwoord te geven?Een vraag voor de toekomstige experts!
Dag Roharro,Waarom antwoord u niet op de vragen zodat misschien een antwoord kan worden gegeven?
Nu lult u zomaar wat.