Mijn ex is naar de huurdersbond geweest en ondanks dat hy geen contract heeft maar wel een kindje kunnen we hem niet op straat zetten en heeft hij een opzegtermijn van 6 maand !!!! Hy mag van de huurdersbond zelfs de sloten vervangen waardoor ik niet meer binnen kan/mag
Het staat bij hem opgeschreven en verblijft om de 2 weken 2 dagen bij haar mama en ja huurdersbond wilt hem helpen zolang mogelijk daar te kunnen blijven mijn opa hebben ze nooit iets laten weten of gevraagd voor het adres of dit mocht blijkbaar kan dit zomaar ik wist er ook niets van de politie is gaan kijken is niet verder dan de deur gekomen en heeft gevraagd klopt het dat deze persoon hier woont mijn ex heeft zijn pas laten zien en het was klaar
Gaat niet zomaar. Ik had er eerst over gelezen. Maar die persoon woont er al sinds februari... Dat zijn 7 maanden huur die betaald zijn. En schijnbaar zonder protest van de huiseigenaar. Kans is groot dat de vrederechter gaat oordelen dat er sprake is van een mondeling huurcontract.Ga toch gewoon naar de vrederechter en laat uw opa het heerschap eruit zetten wegens bezetting ter bede, zonder recht of titel.
Trouwens al eens aan gedacht dat uw opa geen tweede keer kan verhuren aangezien zijn huurcontract met uzelf nog steeds loopt! Dat kan dus niet geldig zijn, voor zover het al zou kunnen bestaan.
Zet de beuk erin. De bewering van de huurdersbond laat je naast je liggen, zij verdedigen uw tegenpartij, niet u of uw opa!
Zet de beuk erin.